KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD FOR HELE 2000 KRONER

Jeg har nå den feteste konkurransen å kjøre i gang allerede nå. Hvem elsker ikke Junkyard? Og ikke minst, hvem elsker ikke å vinne konkurranser? Jeg er nå så heldig å får ha en konkurranse i samarbeid med Junkyard hvor du kan vinne produkter til 2000 kroner. Du kan altså selv velge om du vil ha et produkt til denne prisen, eller å velge mye til denne prisen. Velg som dere ønsker. Velg det eller de produktene du ønsker så lenge det ikke er over 2000 kroner. Konkurransen lar jeg vare ca 1 uke. 

Alt du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥     Like facebooksiden til Junkyard her.
♥     Følge @junkyardnorge på instagram. 
♥     Legge igjen direktelink til produktet/ produktene fra Junkyard du ønsker i kommentarfeltet + mailen din.

VIKTIG! Jeg har en overraskelse til dere til søndag, noe som innebærer en rabattkode på Junkyard. Denne rabattkoden varer kun i 24 timer (veldig viktig at dere får med dere dette), så dere må sjekke bloggen min nå til søndag for å ikke gå glipp av denne rabatten. Dette er en rabattkode på hele nettbutikken til Junkyard!!! 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

772 kommentarer

Siste innlegg