THROWBACK

Lenge vurdert om jeg ikke skal gjøre dette her med tanke på bildene, haha. Åh, jeg blir litt glad og flau på samme tiden når jeg blar igjennom disse bildene. For hvert eneste bilde ligger det en historie bak det jeg skal vise dere nå. De kan være idiotiske, søte, tåpelige og bare ganske uinteressant å lese om. Det er nemlige året 2010 det er snakk om.

Dette var headerne mine i 2010. Jeg husker jeg digget disse så sinnsykt mye og at det var derfor jeg ofte byttet. Følte det skrek meg og stilen min helt vannvittig mye.  

I 2010 var det også en liten periode hvor jeg elsket å ha håret dekket for pannen min i sinnsykt midtskill stil. Jeg elsket dette bilde av meg, spesielt lyset på bilde, min favoritt DC t-skjorte og mitt favoritt smykket. Det som sjokkerer meg mest av alt på dette bilde er at jeg aldri har lagt merke til bokseren som er i bakgrunn før nå.

Jeg farget håret mitt flere ganger brunt, men fikk aldri fargen som jeg var helt fornøyd med. Derfor endte jeg opp med en farge som hadde skjær av rødt og orange. På denne tiden brukte jeg et tonn med ting på armene mine, her har dere mindre enn halvparten som jeg til vanlig brukte. Dette er hva jeg sov med…

Jeg prøvde min første kjole i 2010 etter at mamma sluttet å kle meg opp som liten. Jeg husker hvor godt jeg likte denne kjolen, men hvor uvanlig syn dette var for både meg og vennene mine. Jeg var også veldig glad i å ha skille, det var noen tider jeg gikk i solariumet med bikini på meg for å opprettholde bikiniskillen. Jeg tok aldri av meg disse smykkene, jeg dusjet og sov med dem helt til de ble ødelagte og slitte.

Dette bilde ble tatt samme dagen jeg senere møtte på Didrik for første gang i virkeligheten på parkeringsplassen på Ica Maxi. Jeg husker jeg ble så betatt av han, men husket ikke hvordan han så ut fordi jeg var i sjokk over hvor kjekk han var. Går det virkelig an? Etter den dagen begynte jeg og Didrik å snakke sammen hver eneste dag på msn, som videre førte til facebook.

Dette var mitt førsteklassebilde på videregåendeskole. Som jeg i 3 år måtte bruke, som jeg fremdeles må bruke for å ha med meg studentbevis. Hva er oddsen for at jeg begynte i samme klasse som Didrik? Liten, men vi ble klassekamerater, en flørt, som avsluttet brått da han etter å kun ha gått i klassen 2 uker skulle begynne på skiskole i Oppdal. Da han flyttet opp dit mistet vi senere kontakten i nærmere 1 år, før han fant ut at det var meg han ville ha.

19 kommentarer
    1. Herreguuuud, så søøt! Det er så morsomt å se gamle bilder av seg selv 🙂 hvordan ble du og didrik ordentlig kjent liksom? Hadde du hørt om han fra venner osv?

    2. Sanna: Nei, men Sondre i klassen min på ungdomsskolen var kompis med han så de pleide å henge. Det var helt tilfeldig at jeg måtte på Didrik og kompisene hans på Ica Maxi den dagen.

    3. åååååguuud så utrolig søte bilder 😀 Men du har forandret deg masse, til det bedre asså 😉 Haha <3

    4. åååh så skjønt! Jeg elsker å se på gamle bilder, er morsomt at bilder man før syntes var så fine ser jo heeeelt bolle ut nå, hahah :p Men veldig morsomt, mange minner!

    5. Har lest bloggen din helt siden den perioden og det tror jeg du vet selv. Du seriøst var livet mitt, hermet etter alt du gjorde hahhaahahahaha! “Savner” den gamle deg

    6. Nikoline Zomorodi: Det husker jeg veldig godt! Men når jeg tenker tilbake så er jeg glad for at stilen min som var så barnslig endelig endret seg sakte men sikkert igjennom disse årene. Det samme med fjortistiden min og skrivemåten 🙂

    7. Jaja, digger deg enda for det om 😉 Helt sykt hvor langt du har kommet, 28 plass, det ekke verst (!!!) – og lenger opp på lista kommer du helt sikkert og!

    8. Det var virkelig ikke så ille, jeg så ut som en feit sumobryter for noen år siden.. fette hår og dobbelhake liksom, alltid i de samme stinkende klærene. Ugh, jeg spyr av meg selv. Du var jo dritpen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg