READY, SET, GO

I går ble jeg med Martine hjem etter hun var ferdig på jobben og tok en avslappet fredagskveld der. Jeg hjalp hun med å pakke ned noen antrekk som hun skulle ha med seg i dag til Danskebåten. Det ble spagetti til middag, vi spiste med moren og det var kjempe koselig. Jeg har ikke spist spagetti på flere år, rett og slett siden jeg ble lei siden jeg var bitteliten og alltid skulle spise det i Spania. Det siste som ble gjort denne kvelden var å farge håret til Martine mer lilla, det hadde begynt å gått ut litt så tok en siste finish på håret før hun skulle dra nå i dag.


I dag tok det maks 10 minutter etter at jeg hadde stått opp at jeg og pappa dro for å kjøpe gråmaling. Jeg var utrolig spent på hvilken gråfarge jeg kom til å velge, jeg valgte gråfargen tåkedis. Den er ikke for mørk, ikke for lys, men helt passe. Jeg tror den vil bli helt perfekt på veggen min. Etter malingkjøpet dro vi på Skeidar for å se på litt nattbord, tvbord og skrivebord. Jeg har nå fått mye inspirasjon og håper denne fine inspirasjonen kan bli ordentlig på rommet mitt. Jeg lover å lage en romvideo etter jeg har blitt ferdig. Men det blir nok ikke før om 1-2 uker. Jeg har også en spørsmålsrunde som jeg må lage video til med alle svarene, men jeg har bare hatt litt å gjøre nå. Men, den er ikke glemt. Det lover jeg 🙂

Jeg har egentlig aldri vært noe spesielt glad i katter, generelt fordi jeg alltid har vært usikker på dem og fordi de fort sier ifra når de ikke liker noe. Men etter i går har jeg plutselig blitt skikkelig glad i katter, kattene til Martine er så kosete så dette passet meg helt perfekt. – Men hund er fremdeles best. Hva liker du best, hund eller katt og hvorfor?

18 kommentarer
    1. Hund devinitivt.
      Katter kan du ikke gjøre annet med enn å kose. Med hund kan du gjøre så mye forskjellig… Hundekjøring feks.
      Og det er jo tross alt menneskets beste venn hehe

    2. Liker begge to like godt. Hunder kan ha så utrolig mye personlighet og være tvers gjennom herlig, jeg tar med hunden min hvor en det er mulig fordi hun er faktisk som en venn for meg haha. Mens katter er så utrolig nydelige og kosete.

    3. hund, uten tvil!
      hund kan brukes til mye mere enn katter, de er mer trofaste, og en hund kommer sansynelig vis ikke til og dra med seg, døde mus og fugler inn i huset, haha.

    4. Katt er det, i følge vennene mine, en selvfølge at jeg må like. Og jeg gjør det. De er utrolig søte. Men som med deg, er hund noe som står nærmere. Hund ønsker jeg meg veldig mye, og hvis jeg er heldig, kan det være jeg har en firbent venn på denne tiden om et-to år.

    5. har aldri hatt hund, og jeg er redd for de store hundene… men når jeg blir eldre skal jeg helt klart ha en mops eller fransk bulldog.
      Jeg har katt selv, hun er helt fantastisk og jeg har hatt henne siden jeg var 3, altså i 11 år. hun er en kjempestor del av livet mitt og hun gjør dagene mine bedre.
      nå hørtes det ut som om jeg ikke har venner, men det har jeg altså, hahhah

    6. Jeg har har både hund og katt, men ingenting er bedre en pusekattene mine.
      Hunder er glade i alt og alle, mens katter knytter seg til en person.
      Det er ikke vanskelig å få en hund til å bli glad i deg, men med en katt må du fortjene tilliten.
      Jeg liker den “æren”..
      OOg hvis du bare oppdrar en katt riktig, vil den ikke klore eller frese.
      Mine katter har _aldri_ bitt/klort/frest mot meg, hvis det er noe de ikke liker så begynner de å “sint-slikke” hånden min, haha. 😀

    7. har begge deler 🙂 men er litt usikker på hvem jeg liker best 😛 Kattene er så herlige fordi de lager ”koselyd”, og har så morsom personlighet. Det har hunder også, og de kan du jo lære triks osv.. men de krever jo mer stell ol. kattene er mer selvstendig.
      Jeg elsker når katten min kommer i senga og vil ha kos, og hunden min når han er i bråkehumør. Men jeg er nok mest knyttet til katten min, har nok det fordi jeg lekte mest med henne når hun var bebis. De knytter seg veldig til deg når de har dratt fra mammaen sin.. Begge to er herlige, og de går heldigvis godt overens 🙂

    8. Hund ! Har sju selv .. Er hundekjører.. Alle sju står meg nær og har vokst opp med hund siden jeg var født. Jeg bare elsker dem og ord kan ikke beskrive 🙂

    9. Jeg foretrekker hunder. Vi har hatt to perserkatter, og begge var så late at det eneste de gjorde var å ligge på sofaen, og man kunne gjøre hva man ville med dem uten at de orket å bry seg. Men utenom våre katter, har jeg inntrykk av at katter generelt er så uforutsigbare. Plutselig kan de ta ut klørne uten at du vet hvorfor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg