JENTEKVELD

I går hadde jeg 6 herlige jenter på besøk hos meg, jeg vil så gjerne at vi kan ha slike kvelder hver eneste helg fordi jeg blir så godt humør av dem. Jeg satt i går og så på hver av en av dem, tenkte for meg selv om hvor heldig jeg er som faktisk har dem. De er så gode og er der for deg uansett hva. Å få det bekreftet er verdens beste følelse. Vi lagde to retter, jentene stemte for gratinerte poteter med viltsaus og kyllingfilèt og så valgte jeg stroganoff gryte med kylling, ris og grønnsaker. Ettersom vi var så mange ville jeg sikre meg at alle gikk hjem med fulle mager og det klarte jeg håper jeg. 

Jeg hadde ikke tid til å slappe av i går før det var så si hade til jentene og hoppe rett til sengs. Sov utrolig godt i natt og sov veldig lenge, sov til rundt 13:00 men det er lov! Allerede på denne timen har vi fått satt opp det nye, store speilet mitt. Det gjorde helt sinnsykt mye med helheten på rommet mitt. Veggen min har vært så tom de siste ukene og dagene så jeg er veldig fornøyd. Gleder meg til å skaffe litt småting og tilbehør til rommet. Jeg trenger fremdeles litt hjelp med hvilke butikker som har mye tilbehør og slikt til rom, så gjerne skriv ned noen butikker og nettbutikker hvis du har noen på lur. 

20 kommentarer

Siste innlegg