1.DECEMBER

I går våknet jeg opp til 1.desember og gikk rett inn i koseklærne. Genseren jeg hadde på meg finner du her. Begynte å rengjøre rommet mitt for å bli litt mer fornøyd med dagen. Endte opp med at jeg støvsugde flere etasjer, gledet kanskje noen andre her i huset også. Tenk at 2013 snart er over, 2014 høres så merkelig ut. Kakao på en søndag, godteri og søndagsfilm – det var fantastisk. Allerede drukket litt kakao tidligere i dag, jeg drikker aldri kakao med mindre det er kaldt ute. Blir derfor ekstra godt å drikke det i dag igjen. Manglet bare snøen for at det skulle bli en perfekt søndag. I år skal Didrik for første gang feire julaften sammen med familien min, jeg gleder meg så innmari mye til dette. Så etter feiring her hjemme, skal vi til Bergen for å feire nyttårsaften der med hans familie. Hva slags planer har dere for desember?


Prøvde ut mitt kamerastativ for andre gang, prøvde å gjøre slikt at kamera ser “ned” på meg. Likevel fikk jeg ikke et eneste bilde som kakaoen faktisk syntes på.. Kanskje fordi jeg hadde drukket opp halvparten.

20 kommentarer
    1. kan trygt si din var bedre en min… jeg kom hjem
      fra hyttetur med familien og kjæresten min til åpne dører og et rasert hus. alt av smykker, et av kameraene våre, mac’en min og masse annet var borte.

    2. Ååh, så herlig det kommer til å bli da. Så koselig at dere skal feire sammen i år 🙂 Mine planer for desember er at jeg skal tilbake til Norge for å feire jul etter 3 år! Drar akkurat om 10 dager, så det skal bli koselig å se familie og venner igjen.
      Må bare nevne hvor hyggelig det er at du svarer på kommentarene til leserne dine. Til tross hvor kjent blogger du er, så settes det stor pris på at du tar deg tid til å lese og svare kommentarer 🙂 Stå på med bloggingen, Madeleine!

    3. Christine Marielle: What? Har du ikke vært hjemme på 3 år?! Kan ikke engang se for meg hvor mye du ser frem til å se igjen dine nærmeste.. Men herlig, det blir det hvert fall kan jeg tenke meg 🙂

      Og tusen, tusen takk. Det er veldig hyggelig av deg at du gir meg ros for dette!

    4. Åå,super fine bilder!
      Elsker sengen diin!
      Hvilken farge har du på veggen bak den?❤️
      Og hvor er den hyller du har sko oppå fra?
      Dt er så flott at du svarer på kommentarene!
      Utrolig koselig:))
      Du er en fantastisk blogger Madelein! Stå på!:))

    5. Sigrid: Fargen jeg har på på veggen min er i “tåkedis”. Elsker den fargen, den er ikke for mørk og ikke for lys. Hyllene på veggen min er fra Skeidar – de er veldig billige også (kommer litt an på hvilken størrelse du skal ha) Men de er veldig gode å ha. Jeg har 5 stk på rommet mitt!

      Tusen takk for en god tilbakemelding <3

    6. Computer program with which you edit your photos?
      aww, you’re the best blogger I’ve seen on the internet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg