GIRLS1ST

Jeg som blogger har fått veldig mange private mail fra mine flotte lesere hvor dere har spurt om alt og ingenting. Men noe jeg har sett veldig mye til er hvor mange av dere som spør om for eksempel deres første kyss, spesielt deres første forhold. Jeg synes det er utrolig koselig at dere vil spørre meg om forhold, selv fordi jeg har vært i et trofast forhold i over 2 år. Det kan være veldig skummelt å ha sitt første kyss, første forhold osv. Det er ikke alltid like enkelt å spørre venner eller sin mor om dette. 

Derfor vil jeg veldig gjerne fortelle dere om Girls1st. Dette er et forum som dere kan spørre om ting, dere velger selv om dere vil være anonyme eller ikke. Dere vil da få svar fra eksperter eller andre som er medlemmer. Firstpedia er mitt favoritt område på denne nettsiden, rett og slett fordi jeg har opplevd mye av dette selv og vet hvor fælt det er å ikke føle seg sikker på hva man skal gjøre. Men så fort du bare har gjort det den første gangen, føler du deg automatisk tryggere og vet hva du eventuelt kan gjøre bedre. Bli medlem på Girls1st og spør om absolutt alt du lurer på. Ikke vær sjenert, alle har opplevd en første gang på alt. 

                                                                                                                                       // I samarbeid med Side2 og Libresse 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg