FINALLY YOU’RE HERE

Denne søndagen ble helt perfekt da jeg så ut av vinduet og snøen endelig hadde kommet. Eneste som manglet nå i desember har endelig kommet for å bli. Nå mangler jeg bare at hele området skal dekoreres som på filmen The Grinch. Det hadde gitt meg enda mer julestemning. Det er en av mine favoritt julefilmer, den er så søt. Jeg har tatt på meg kosegenser som jeg nekter å hoppe ut av i dag. I dag har jeg tent mange lys, og skal kose meg med resten av bursdagskaken til pappa. Søndager for meg er den mest gomledagen i uken – selv om jeg gomler i hytte og pine hver dag. Ha en fantastisk søndag ♥


Som en liten bonus på denne dagen tenkte jeg å fortelle dere om at MadLady.se har har en kampanje på alle klærne på nettbutikken deres i dag. Nå er det nemlig 15% rabatt på alle klærne. De har fått inn utrolig mange fine produkter, og de holder på å få inn fler og fler sequin kjoler. Det er et stort pluss! Kanskje du finner din julaften eller nyttårs kjole der?

7 kommentarer

Siste innlegg