URBAN NEWS

I går ble jeg plutselig brått syk og ble sengeliggende hele dagen. Heldigvis ble formen mye bedre til i dag da jeg skulle jobbe, og bedre ble den utover dagen. Helt siden 12:00 har jeg tilbringt tiden min på Amfi, kan ikke tro hvor fort tiden har gått. Stengte på Urban i dag og hadde faktisk litt mye å gjøre. Morsomt å hjelpe så mange kunder og hvertfall når de er så takknemlige. Vi har fått inn masse nytt på Urban nå, og jeg har fått nye favoritter. Gleder meg til å få lønning, da skal jeg nemlig kjøpe meg nye ting herfra. Fordi vi har fått nye ting, tok jeg med kameraet mitt for å ta noen bilder av det jeg liker godt. Unormalt for meg å gå så mye som jeg har gjort i dag, kjenner det så sykt på kroppen at det nesten er flaut. Jeg er langt ifra sporty, så i natt kommer jeg til å sove kjempe godt. 

9 kommentarer
    1. Hello, This is Wendy from martofhina. Martofchina is an e-shop online. I would like to send you free samples for your outfit, if you have interest for this, please send me an email with the title: partnership with martofchina. Thanks and expecting your response.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg