RAINY DAYS

I dag våknet jeg tidligere enn det jeg ofte pleier å gjøre. Jeg tenkte derfor at jeg skulle starte dagen med å være en veldig flink blogger ved å ta noen antrekksbilder ute i gaten. Jeg trodde det hadde snødd i natt fordi det snødde i går da jeg var ute. Det var veldig kjipt å se ut og se at all snøen snart er borte pga det dumme regnet. Får håpe det er bedre vær i morgen, for jeg har et antrekk jeg virkelig har lyst til å vise dere. Den nye jakken min fra Urban nemlig, den er så enkel og kul. Det er lørdag i dag, takk gud for det for nå skal jeg kun slappe av. Jeg var syk for 2-3 dager siden, formen har blitt bedre bortsett fra at jeg har mistet stemmen. I går var det gøy, da var jeg bare litt hes men i dag er det bare irriterende.

Hva skal du i dag?♥

17 kommentarer

Siste innlegg