GOOD MORNING

Hei mine kjære lesere! Håper alt er bra med dere og at dere ser frem til feiringen i kveld. Det gjør alle i huset her. Pinnekjøtt, kålrabistappe og bare ALL maten som skal spises i kveld – det skal bli forferdelig godt. 


Jeg har ikke fått blogget stort om dagene er nede, med bilder og slikt men nå som jeg har tid til det kjører vi på. Her om dagen gikk vi en herlig tur med søte vofsa som har lagt på seg 4 kg etter sist vi var her. Denne lille bolla veier 10 kg nå, men er bare helt skjønn. Da vi gikk turen måtte jeg bare stoppe opp for å ta bilde av utsikten utover havet. Nesten uansett hvor du er, er det alltid fin utsikt. Det har hvert fall jeg opplevd til nå. Siden det var vått og gjørmete noen stedet skulle vi vaske Kissy, og hun er ikke akkurat så glad i dette. Men hun er lydig og gjør som vi sier, jeg klarer ikke å være sånn streng i stemmen så hun får så og si alltid viljen sin av meg…

Akkurat nå sitter jeg her og nettopp har spist opp frokosten min. Lillle bloggplassen min her i Bergen. Håper alle får en super fin feiring i kveld og ønsker alle sammen et riktig godt nyttår!♥

7 kommentarer

Siste innlegg