INSPIRATION THIS WEEK

VINNERNE SOM FÅR TO DØD SNØ 2 BILLETTER BLE CAMILLA, NINA, CAROLINE, ISABELLA & JANNE! Dere vil bli kontaktet snart.


I går kveld ble Ida med meg hjem og vi lagde oss god middag som vi slappet av med i sengen. Tror Ida var ganske sliten, fordi plutselig hadde hun sovnet der hun lå. Til slutt måtte jeg følge med på Ida så hun ikke sovnet flere ganger, har en liten anelse om hvor kjipt det ville vært å sovne godt inn og plutselig måtte kjøre hjem til seg. Da jeg stod opp i dag tidlig, ville jeg virkelig ikke opp av sengen fordi jeg sov så dårlig i natt. Men da kan jeg trøste meg med at jeg jobber på Urban, rolig og stille om morningen. Vi har fått masse nytt på Urban, blant annet nye Dr.denim bukser så du burde ta deg en tur ned til Urban altså.♥ Siden det er en ny uke, betyr det mer inspirasjon og derfor legger jeg ut ukens bilder som har inspirert meg på tumblr. Følg meg på tumblr her.

Hva synes du om bildene og hva heter du på tumblr?♥

24 kommentarer

Siste innlegg