SLEEP TIGHT

Jeg hoppet rett inn i kosebuksen min fra Nike etter å ha kommet hjem fra jobben. Utrolig hvor mye jeg kan elske en bukse, spesielt denne buksen her. Tror jeg bruker den nesten hver eneste kveld. Siden jobben har jeg spist middag – stroganoffgryte, innsett mine irriterende uvaner. Uten at jeg tenker over det, biter jeg negler til jeg selv må si stopp. Den andre uvanen min er at uten at jeg legger merke til det selv, begynner jeg alltid å rive av meg mascara på vippene mine. Jeg må slutte med det siden jeg ødelegger vippene mine. Enda verre var det før  (snakker om 8.klasse-9.klasse) da jeg var så fornøyd med vippene mine at jeg sov med mascara en dag for å beholde lengden på vippene mine. På ungdomsskolen hadde jeg min sykeste vippe-periode. Jeg hadde de lengste noensinne, det så ut som edderkoppbein. Langt ifra pent da jeg brukte mascara både oppe og nede. Nå bruker jeg kun mascara oppe siden det får vippene mine til å se lenger ut – føler jeg da, men vet ikke om det stemmer?

Etter å ha sett ferdig flere tvprogrammer, var det på tide å sette seg ned foran pcen og skrive et siste blogginnlegg for dagen. Vært litt dårlig med bloggingen hver eneste dag, men jeg har hvert fall fått publisert noe hver eneste dag. Jeg skal sørge for bedre blogging denne helgen og ut neste uke. Da har jeg ingen spesielle planer og kan derfor fokusere på bloggen – og krysse fingrene for supert vær ute så jeg kan ta antrekksbilder. Liker overhodet ikke å ta antrekksbilder inne… Men siden jeg skal ta tidligvakten på Urban i morgen må jeg legge meg nå snart. Det er supertilbud på vinterjakkene på Urban Moss. Vinterjakker til 99 kr og opptill 299 kr. Kom, kom, kom!!!

Sov godt, mine kjære lesere♥

Hva er din uvane/ uvaner?♥

15 kommentarer
    1. Så fin du er!
      jeg har også hatt en del uvaner opp gjennom åra. Jeg beit negler i sikkert 5 år, helt til mamma begynte å ta på noe middel hun hadde kjøpt på apoteket. Da hadde jeg ikke noe annet valg enn å slutte 😀 Men nå har jeg andre uvaner. Den ene er at jeg skjærer neglene inntil underleppa. En periode gjorde jeg det så mye at jeg begynte å blø. I tillegg har jeg uvaner som å alltid ha ren tallerken etter jeg har spist (kan jo være en fin ting en gang i blandt)og jeg må ha med meg dyna mi hver gang jeg skal se på tv. Veldig rare uvaner :p
      ha en fin kveld!

    2. Sofie Losnedal: Åh!!! Det gjorde mamma også, haha. Jeg måtte bruke en neglelakk som smakte dritt, hatet hver eneste gang jeg skulle spise noe med hendene kom den fæle smaken fra neglelakken…

    3. Drar av maskaraen jeg også, spesielt når jeg kjeder meg i timene så er det ekstremt, ser bare maskara klumper som ligger på pulten..Har en vane at jeg MÅ ha tyggis og lypsyl med meg overalt!

    4. Gjør det samme med mascaraen selv… Det er på en måte morsomt haha greier ikke slutte! Det er utrolig dumt da!
      Elsker buksene ❤️

    5. Beate: Åh, jeg må ha eos og ekstra tyggis med meg overalt også! Får panikk om jeg føler jeg har dårlig ånde eller kjenner at leppene mine begynner å bli tørre.

    6. Har aldri hatt problemer med mascara. Men de to dårlige uvanene jeg har er å bare finne negativt om meg selv, og det å bruke masse penger. De brenner i lommeboka, så for å spare så prøver jeg å la den ligge hjemme før jeg drar på skolen, og har jeg den med prøver jeg å si til meg selv “Nei, du trenger ikke kjøpe mat på butikken” men så drar jeg ned og kjøper en feit sjokoladeplate, brus eller boller uansett og 40 kroner som kunne blitt brukt til noe mer nødvendig er hevet ut av vinduet.

    7. Biter ikke negler, men tar meg ofte i å sitte å dra av maskaraen ja… irriterende, det blir jo ikke noe fint. I tillegg så får jeg fult av svart mascaradryss på kinnene og masse saker og ting inn i øynene!

    8. Haha denne uvanen er sær.. Jeg startet når jeg var nøyaktig to uker gammel med å stikke neglen inn mot knoken og på en måte skjære med neglen på den… Nå har jeg fire streker på hver knoke og betente knonker…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg