ENDELIG ER DET HELG

Åååååh, endelig er helgen kommet! Jeg har gledet meg så utrolig mye til denne helgen i hele 3 uker. Jeg er veldig sliten etter denne uken, spesielt etter tidligvakten i dag så nå venter en god lasgne på meg! Kjøpte meg nye koseklær på BikBok i stad som jeg har gravd meg inn i nå. Handlet uheldigvis litt mer enn bare koseklærne, så det skal jeg vise dere enten senere i kveld eller i morgen. Jeg har besøk av Martine og hennes nydelig vofs for øyeblikket , som også skal på jentekvelden hos meg i morgen. Vi skal ordne litt gelèshots og litt andre morsomme ting til i morgen. Ordnet kake, og flinke Martine skal lage marengs til i morgen. Føler det blir en utrolig bra kveld i morgen – hallo, kake og marengs?! Kan det bli bedre lurer jeg på.. Aldri smakt på marengs før, men Martine sine gleder jeg meg fryktelig mye til å smake på. Blir å slappe av i kveld med litt kos (godteri), og se frem til morgendagen♥


Lunsjen min + biler ♥♥♥♥♥♥
 
Hva skal du i kveld?♥

10 kommentarer

Siste innlegg