DAGENS ANTREKK 12.MAR.14

I dag har jeg vært en tur i byen med Emilie som jeg ikke har sett på veldig lenge. Super koselig var det å se hun igjen! Skal fortelle mer som det i et innlegg senere i dag. Men nå er det fokus på dagens antrekk. Flinke Emilie tok bildene av meg, og må si hun var flink og ikke minst snill som spurte om ting jeg selv ikke tenkte på. Hun skulle vært min personlige fotograf hun. Selv om det var fint vær ute i dag, lot jeg meg ikke lure av den sure vinden. Derfor tok jeg på min favoritt jakke samt skjerf fra samme butikk og tok på noen stilige converse sko som ga antekket litt mer farger. Det var ikke snakk om at jeg skulle ha håret nede da det blåste så fælt ute, så en stram hestehale ga meg nesten en ansiktsløftning. Kjennes virkelig sånn ut noen ganger, haha. Nå skal jeg skifte til kosebukse, denne høytlivsbuksen tar nesten livet av meg her.

Husk å bruk rabattkoden “madeleine” på DanielWellington som gir deg 15% rabatt før mars måneden er over ♥


 


Jakke & skjerf fra Urban // Genser fra Junkyard // Bukse fra TopShop // Sko fra Ellos // Solbriller fra RayBan // Klokke fra DanielWellington

Hva synes dere?♥

16 kommentarer

Siste innlegg