CAFÈ RIIS

Et veldig etterlengtet innlegg som jeg har utsatt frem til denne dagen, på grunn av bedre tid – torsdagen. Vi vant en BjørnBorg konkurranse på Urban Moss og fikk da dra ut å spise sammen. Sammen med oss fra Urban Moss, fikk vi en kveld med Jamina som jobber for BjørnBorg. Tror alle vi på Urban fikk hakeslep over hvor jordnær og vakker den dama var. Strålte av hun til hun kom og til hun dro. Vi spiste alle sammen en god middag på Cafè Riis og koste oss med god drikke. Til dessert tok noen gulrotkake og noen brownies, jeg kommer ikke over hvor god den er. Vi fant et tema alle likte å snakke om, nemlig hunder. Åh, som jeg storkoste meg under det temaet. Kvelden var helt kanon bra og tiden gikk så fort! Jeg måtte dra litt tidligere hjem enn de andre fordi jeg skulle åpne på Urban dagen etter, så da ville jeg få i meg nok søvn så jeg var klar for ta tidligvakten på fredagen. Synes så absolutt at vi burde få til flere slike kvelder sammen, forhåpentligvis en gang med alle ♥


 

Nå skal jeg krype tilbake til sengen under dynen og se på MasterChef Australia, mens jeg gleder meg masse til søndagsfilmen på TV3, Bad Teacher. Kos dere masse videre i kveld♥

Skal du også se søndagsfilmen i kveld?♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg