KOSEDAG

I går bestemte jeg meg for å ta kosedag med meg selv. Jeg lagde meg god middag, men manglet kun rømme så da ble det en tur opp på butikken. Jeg har gitt navn til en bakke her jeg bor, djevelbakken. Det er den verste bakken, og en bakke jeg elsker. Grunnen til at jeg hater den er fordi den er så utrolig bratt at om jeg er rett i ryggen ramler jeg fremover. Så gjenstår det grunnen til at jeg elsker den, da jeg skal gå opp bakken må man lene seg så sykt framover at man kjenner alle benmusklene. Så jeg går jo da der for meg selv, beføler bena mine for å kjenne på musklene mine. Enkelt og greit! Men, om jeg først skal på butikken blir det ikke bare rømme. Kjøpte meg 3 poser potetgull, burn, dippe og gulrøtter som jeg liker veldig godt for tiden. Før var det brokkoli, men nå elsker jeg gulrøtter igjen som jeg gjorde da jeg var liten. Hvis du ikke har prøvd det enda, må du lage deg poteter og fiskepinner. Ved siden av lager du en dippe (som mange bruker til potetgull og grønnsaker). Kjøp rømme og holidaymix, så er det helt utrolig godt til poteter og fiskepinner! Det er vel en av de rettene jeg husker best siden da jeg var liten, gledet meg alltid til å komme hjem etter skolen for å spise det til middag. Savner egentlig veldig at alle er samlet og spiser middag sammen. Men når noen har jobb og slikt må man prioritere det først. Det er derfor jeg alltid gleder meg sånn, når vi endelig får spist samlet igjen.

En flott kar kom å la seg i sengen min i dag tidlig, husker jeg fikk sånn refleks og skvatt litt ettersom jeg bare plutselig hadde en ved siden av meg. Men det var jo ikke hvem som helst heller, bare fine kjæresten min som endelig har kommet hjem fra Bali etter å ha vært der i 10 dager. Jeg tror jeg aldri har sett han så brun som det han er nå, så tommel opp! Jeg skal være med han i hele dag, det er vel ingen bombe? Savnet han veldig, så utrolig godt å ha han hjemme igjen. Dere får kose dere masse i dag♥

Er du den som også kjøper mye mer enn det du egentlig trenger når du er i butikken?♥

13 kommentarer
    1. Kos dere masse, fiine Madeleine! SIkkert kjempe deilig å få han hjem igjen 🙂 Og Maten så kjempe god ut 🙂

    2. Sykt irriterende at du ikke vet når du skal bruke da/når. Google det, så får du automatisk en mye bedre blogg.

    3. Du spiser helt ekstremt usunt. Selv om du er slank, er det fryktelig usunt å holde pp sånn. Du kommer til å ende opp med tette blodårer og null energi. Er ikke rart du er så mye syk

    4. Anonym: Er ikke ofte syk, bare så det er sagt 🙂 Jeg har tatt kroppsanalyse og det eneste som ikke er bra med kroppen min er fettprosenten, den er for lav. Ellers er alt overraskende bra faktisk. Jeg har en unormalt høy forbrenning. Husk, dette er bare litt av det du ser jeg spiser – ikke halvparten en gang. Mange ganger jeg spiser sunt, som resten av familien. Men akkurat nå var det dette jeg valgte å dele 🙂 Ha en suuuper kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg