NATT TIL 17

Tenk at det ikke nå er lenge igjen til 17.mai, wæææ!! Det kribler i magen min bare tanken på hvor bra denne feiringen vil bli. Man har alltid høye forventninger, men natten til 17.mai er det alltid muligheter for at noe skal skje. 

Har du sett filmtraileren til Natt til 17.? Det er akkurat som om du kjenner mai-luften på kroppen, sommerfuglene i magen og forventningene stige til en av årets obligatoriske festkvelder med venner. Mye feiring, drikke og masse annet foregår denne natten. Jeg tror jeg selv og mange andre vil kjenne seg igjen i denne filmen – trenger ikke å være negativt, men alle har venner som en gang har oppført seg totalt dritings etter å ha drukket 1 cider i en ung alder. Mens andre venner drikker alt for mye, og da mener jeg alt for mye… Denne filmen synes jeg virker spennende og veldig ekte med tanke på hvordan man oppfører seg rundt sin ungdomsforelskelse. Selv jeg har vært borte i å være forelsket i samme gutt som min gode venninne, og da vi var mindre var det aldri positivt. Regner med at flere kjenner seg igjen i dette? Jeg er super nysgjerrig på hvordan det vil ende opp til slutt i denne filmen, og om du er nysgjerrig bør du lese det jeg skal skrive nå.

Jeg er nå så heldig og får gi bort 10 kinobilletter til mine herlige lesere som vinner billetter til seg selv og en venn. Konkurransen avsluttes 8.april så følg med på bloggen den dagen for å finne ut om du er den heldige vinneren. Filmen har norgespremiere 4.april. Om du ikke klarer å vente, trykk her for å komme til kjøp av billetter.

Alt du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥ Like facebooksiden til Natt til 17. her.
♥ Legge igjen mailen din i kommentarfeltet på bloggen, slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. 

LYKKE TIL!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Skal du se Natt til 17.?♥

// I samarbeid med Side2 & Nordisk Film 

263 kommentarer

Siste innlegg