GOD PÅSKE

Stengevakten på Urban i går gikk kjempe bra, det var litt mye å gjøre men mye ble gjort. Da jeg og Martin jobbet, skulle vi finne frem 4 antrekk til dukkene, de skulle kun ha på ting fra Vans og det gikk kjempe fort. Så mye fint som vi har i butikken av Vans, er det ingen overraskelse om at det gikk fort. Mens jeg jobbet kom det en utrolig søt gjeng inn som lurte på om de kunne ta bilde med meg. Dette er noe jeg setter veldig stor pris på. Alltid så koselig å kunne hilse på følgerne mine og ta noen bilder! Da jeg var ferdig på jobb, plukket jentene meg opp utenfor Amfi for å dra hjem til Anni. Hun skulle nemlig lage middag til oss, og det var super godt. Komme rett fra jobb til god mat, det er deilig det.

I dag starter Påskeferien for de fleste, og med det vil jeg bare si GOD PÅSKE!♥ Min “påskeferie” starter allerede bra i dag. Jeg og kjæresten min skal på SonSpa, som vi egentlig skulle for nærmere 1 mnd siden. Men fordi jeg hadde jobben å prioritere og han andre ting, måtte vi dessverre utsette det. Jeg synes egentlig det er en veldig perfekt tid å dra på SonSpa denne helgen, endelig ingen bekymringer og jeg kan bare slappe av med gutten jeg elsker. Blir selvfølgelig blogging mens jeg er der, det skal jeg love dere at det blir! Så kameraet er fulladet og klar til bruk. Jeg gleder meg som en liten unge nå!

Hva skal du i påsken?♥ 

13 kommentarer
    1. Mye fint, urban er helt klart en soleklar favoritt hos meg. Kan ikke på byen uten å titte innom. De nye penny-bretta er jo bare helt fantastiske, skulle gjerne hatt ett selv, men har desverre en del annet å prioritere penger på – men før eller siden så skal jeg skaffe meg ett.
      Du er jo bare fantastisk fin, Madeleine. Du har absolutt et veldig annerledes pent utseende, vil jeg si. Misunner deg de slanke perfekte beina dine, og det vanvittig fine smilet ditt. Du virker god tvers gjennom!
      I påsken skal jeg ikke annet enn å slappe av fram til 19 april, da reiser jeg på ferie utenlandsk og det skal bli helt fantastisk med sol og varmegrader!
      Du og Didrik må kose dere mye på SonSpa, og ellers ha en god påske! 🙂

    2. Jeg lurer på hvor mye penny-brettene koster? Fargene er så sykt fine, i hvert fall den i mint. Håper på svar 🙂

    3. Silje Marie: De store pennybrettene koster 1499 kr og de små brettene koster 1299kr 🙂 Jeg elsker det som er fargerikt som henger på veggen, loooove it!

    4. Veronika: Godt at du er flink til å prioritere, enn å bruke penger på noe du egentlig ikke har råd til for øyeblikket. Kjenner et par av dem og det er så trist at det så fort kan gå gærnt… Du får kose deg utrolig mye og sole deg litt ekstra mye for meg også!

      De herlige ordene du sier til meg, betyr så uendelig mye. Det må du virkelig ta til deg. At du kan si så mye fint om en person du ikke engang kjenner, varmer veldig 🙂

      GOD PÅSKE!

    5. I påsken så skal jeg til Sverige en tur og i samme slengen skal jeg kjøpe meg ett penny Board (en av de store til 1499) men jeg lurer på en ting 🙂 Er de gode og kjøre på, altså hjula, om den går fort og svinger bra? 🙂
      Elsker bloggen din og du er så utrolig pen, det har du sikkert hørt mange ganger, men man kan vell andrinsi det nok 🙂 Kos deg i påska❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg