VINNEREN AV LAPOINTKONKURRANSEN BLE

Vinneren ble allerede trukket for noen dager siden, men ikke alle har fulgt med på facebook og fått med seg vinneren. Vinneren ble Maja Fjeld Eriksen og hun vant 1 uke for 2 i Bungalow på Lapoint surfcamp Bali, som er verdt 10.000 nok. Håper du får en helt fantastisk uke på Bali og tusen hjertelig takk til alle som meldte seg på ♥


 

Ellers har jeg ligget ute i solen sammen med søsteren min i sikkert nærmere 4 timer. Utrolig hvor varmt det var i dag, over 21 grader!!! Åh, er meldt fint fremover men jeg vet det ikke vil vare så alt for lenge. Derfor er det kjempe kjekt å utnytte det fine været så lenge du kan. Vi tok med kaninen til Caroline ut, og den koste seg kjempe mye. Sovnet i skyggen med solen i ansiktet sitt, han var så søt der han lå. Etter å ha ligget i solsteken så lenge, begynte vi å tenke på middagen og gikk derfor rett opp på Kiwi for å handle. Nå gleder jeg meg til å lage middag om ikke alt for lenge, skal bli så gøtt!♥

Hva har du gjort i dag?♥

20 kommentarer

Siste innlegg