TRIANGL

Jeg har vært flink å jobbet i dag også, ikke som om det er så lett å slippe unna det. Men nå nærmer det seg endelig varetelling, alt i butikken er nesten under kontroll. Gjelder bare å finpusse på det litt i morgen. Jeg har jo blitt skoansvarlig på Urban i Moss, så det har vært ganske mye å gjøre for meg som gjør dette for første gang. Martina var heldigvis snill og hjalp meg med resten i dag. Blir en litt stressende dag i morgen, men skal bli deilig å bli ferdig. Vet jeg har skrevet dette sikkert 4 ganger allerede, men må jo ha noe å se frem til!!

Gjennom Instagram har jeg fått to nye bikinier fra Triangl. Jeg har vært så misunnelig på alle de som har kjøpt slike bikinier. De er så fantastisk fine og elsker at de er så knalle i fargene. Jeg valgte bikiniene i orange og turkis. Ville ha de så sterke som mulig i fargene, for da hjelper det meg litt med å se brunere ut på sommeren (haha). Tenk deg å være sommerbrun og bruke en så flott bikini som dette, det blir ikke annet enn bra. Trist at jeg ikke vet om jeg skal til syden i sommer eller ikke, men jeg håper virkelig på at jeg får ordnet noe veldig kjapt. Må jo få brukt disse bikiniene på et eller annet vis ♥


 

Den orange bikinien finner du her & den turkise bikinien finner du her.

Likte du dem?♥

16 kommentarer

Siste innlegg