SATURDAY

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra tidligvakten på Urban. Martin tar over frem til Martina kommer 16:00, så kommer jeg 18:00 og da begynner moroa. Varetellingen starter etter stengetid i dag. Så derfor er jeg hjemme og slapper litt av nå, før jeg skal ned igjen og jobbe videre. Det er nesten så jeg gleder meg litt til varetellingen. Grunnen er vel fordi at for hver eneste jeg vare, så har vi èn mindre å scanne. Derfor litt nærmere målstreken! Men nå skal jeg gå ned å lage meg middag før jeg skifter inn i noe litt mer avslappende til jeg skal bli på Urban lenge i kveld. Jeg aner ikke hvor lang tid det vil ta, håper bare vi er ferdig før solen står opp ♥ Tar rundt 5-6 timer, så det skal bli forbanna godt å legge seg etter i kveld.


Håper det er godkjent å møte opp med joggebukse etterpå, for den går jeg ikke ut av i dag.

Hva er dine planer for i dag?♥

5 kommentarer
    1. åh, i dag er det så nydelig vær her at jeg skal kun ligge ute å sole meg!(selv om dette ikke hjelper noe på fargen, kommer alltid til å være så og si albino haha)… men du, du har så utrolig nydelige bikinier.. du kunne ikke feks. laget et eget bikini-innlegg? trenger ikke å være de du har heller, med mindre du har noen andre du ikke har vist på bloggen, men kanskje noen linker til noen du synes er veldig fine ogsånn? noen du ønsker deg? <3

    2. beklager at jeg maser haha, men hvilken størrelse har du i den nye kjolen fra asos? du skrev du kjøpte den minste, mener du da UK 6 eller UK 4? :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg