NIKE AIR MAX

Jepp, da var det min tur til å endelig bli mor til noen Nike Air Max sko. Det føles helt magisk ut og jeg er utrolig fornøyd med hvem jeg valgte. Jeg fikk disse skoene sponset fra ingen andre enn Junkyard, hvor de har det beste sko-utvalget hvis du spør meg. Det jeg liker med disse skoene er at de er så enkle, men likevel sykt kule. De er sølv/ skinnende og de vil definitivt passe til absolutt alt jeg velger å style dem opp med. Jeg kommer til å bruke dem i morgen, med en ny genser jeg knapt klarer å VENTE med å bruke. Dette er min nye favoritt genser, jeg smiler av å bare tenke på den – er det normalt?

Junkyard har for tiden supersalg, opp til 80% rabatt på masse utvalgte varer! Dette er nesten for godt til å være sant, men det er derfor det er helt fantastisk når det faktisk er sant. Trykk HER for å komme til vårsalget ♥ 


 


Link til skoene finner du her.

Likte du de nye skoene mine & vil du snart ha en ny junkyardkonkurranse her på bloggen?♥

11 kommentarer

Siste innlegg