OLD SKOOL

I går tok jeg med meg nye sko hjem, som er fra VansNorge. Aldri før har jeg sett maken til sko, aldri sett noen så kule som disse var. Jeg har 3 andre par med Vans å vise dere også, men disse måtte jeg bare vise først. Jeg har et lignende par med Vans som har det designet på seg, men at det er Old Skool gjør disse skoene helt sykt kule. Jeg har vurdert å kjøpe de svarte som er Old Skool, men nå som jeg har fått tidenes sko – skal det mye til for å toppe disse. Jeg elsker alle slags sko, men slike type sko som dette er favoritten. Det er fordi det frisker opp et antrekk på 1,2,3!! Gjerne følg @vansnorway på instagram for mange fete updates ♥

Jeg har vært i konfirmasjonen til lillebroren til Didrik, altså Theodor. Men dro raskt hjem ettersom søsteren min ringte og fortalte at kaninen våres døde i dag. Det er veldig trist… Vi er dyreelskere, så uansett om du er liten eller stor – er det alltid trist når et dyr dør. Vi hadde denne kaninen i 9 år. Da Caroline satt og ventet på dyreklinikken, døde han i fanget hennes.


 

Kunne du gått med disse?♥

15 kommentarer

Siste innlegg