KJOLER TIL 17.MAI

Det er nesten litt for sent å legge ut linker til alle de vidunderlige kjolene man kan bruke til 17.mai. Men jeg gjør det likevel, kanskje de ikke kommer tidsnok fram, men kanskje du får litt inspirasjon til hva du kan gå med til 17.mai. Jeg har allerede kjolen jeg skal bruke på 17.mai klar. Den er fra Nelly og merke på den er River Island. Jeg ville egentlig ha kjolen som heter Rosy Leather Knit Dress, men den er alt for dyr for meg. Om den bare hadde vært billig… Det er ikke lenge igjen til 17.mai og jeg synes nesten det er deprimerende at tiden har gått så fort. For hva i all verden har jeg gjort i 5 mnd allerede??? Med årene går tiden fortere, derfor skal jeg bli flinkere til å gjøre ting i steden for å bare gjøre det samme som jeg alltid gjør.

NELLY:

Bustier Maxi Dress her // Bare Back Maxi Dress her // Florless Dress her (Adlinks)
 

Frill Dress her // Rosy Leather Knit Dress her // Beat Mini Dress her (Adlinks)
 

Simple Sandal her // Jeffrey Cambell her // Blink her (Adlinks)
 
ASOS: 
 
Wrap Front Maxi Dress her // Satin Maxi Dress her // Chiffon Maxi Dress her // Virgos Lounge Raina Maxi Dress her


Baroque Dress her // Pencil Dress her // Premium Dress her // Frock And Frill Dress her

Fant du noen du likte?♥

6 kommentarer

Siste innlegg