TODAYS

Etter jobben i dag tok jeg meg en kjapp runde på Amfisenteret bare for å se om jeg fant noe. Men siden det ble tungt med poser fra matbutikken droppet jeg shoppingen, og handlet kun 3 ting på Kremmerhuset. Kjøpte nye duftlys & potte til den nye planten min. Jeg synes de har så utrolig mye fint på Kremmerhuset, til en god pris også! Håper det kommer inn masse nytt snart, for det kommer så sjeldent nye ting at man nesten er litt på skattejakt etter skjulte skatter når jeg først er der (hva i all verden madde)……
 
I dag brukte jeg mine favorittsko (som jeg sier til alle skoene mine), nemlig New Balance skoene. Jeg er helt forelsket i fargekombinasjonen på disse, helt perfekte for meg. Den jakken jeg har på meg er fra Urban. Dette er en av de kuleste jakkene jeg har. Den går til alt siden den er så enkel, den er med på å løfte et antrekk spør du meg. Det blir litt mer rocka uansett hva du tar på deg! Så dette er absolutt en jakke jeg kommer til å bruke veldig mye dette året. Den er perfekt tynn og ingen tvil om at jeg elsker lengden på jakken ♥

Siden jeg ble tom for mascara i dag, prøvde jeg ut en av de nye fra gloMinerals som heter Flawless Definition Volumizing Mascara. Min er fra BliVakker til dere som lurer, og ja – den var drit bra!

 “Madde, ta en bloggpose”:

 Hvilken mascara bruker dere for tiden?♥

12 kommentarer
    1. Nydelig som alltid! ♥ Elsket skoene! Bruker enten en fra Maxfactor eller Maybeline, varier ganske mye.. Ha en fin dag videre:)

    2. Shit, har ikke lest bloggen din på drit lenge og må bare si SHIT for noen fine bryn du har fått deg nå!

    3. Evia: Tusen takk, snille deg<3 Åh, burde nesten variert litt på hvilke mascara jeg bruker. Men jeg er så pingle når det kommer til nye ting. Jeg har alltid brukt Telescopic, sikkert siden ungdomsskolen og er like fornøyd med den i dag.

    4. Så fin jakke, elsker den! Og det var kjempe fine bilder 🙂
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, legg gjerne igjen en kommentar og :))

    5. HI!
      i use volume million lashes because i dont have lashes! 🙁 its so good
      im from Santiago Chile! i love your pictures but please please pleaseeee translate your blog an engligh lenguage i speak spanish and my english is horrible (sorry for this u.u) but is more easy to understand
      xoxo!

    6. Leste kommentaren din under dette innlegget om brynene dine, vil bare tipse om Pukka Castor oil fra blivakker.no (137 kr!!) , om du ikke vil bruke mye penger på et øyenbrynsserum. Sjekk ut instagramprofilen: makeup_silje, som er øyenbrynsstylist hos Hendrix i Oslo. Hun anbefaler castor oil, i de fleste av kommentarfeltene under bildene sine!

    7. marie: Wii! Tusen takk for tipset – bruker en billig øyenbrynspenn fra hm til 29kr fordi jeg bare gjør dem litt mer fyldig. Men dette skal jeg prøve ut, så tusen takk! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg