BEACH PLEASE

Må si jeg er smigret over hvor gode dere kan være mot en person dere egentlig ikke kjenner engang. Både her på bloggen, på Twitter og på Instagram. Det at dere faktisk kan si så mye fint om en person, viser bare hvor godhjertet dere selv er. Det håper jeg dere forstår. Så tusen takk for alle tilbakemeldinger og kommentarer jeg har fått de 2 siste dagene ♥

I dag våknet jeg av en melding fra Ida som kjedet seg utrolig mye. Det tok derfor maks 5 minutter før vi ordnet oss til stranden, og fikk med Nadine. Dessverre blåste det utrolig mye på stranden, ble bare mer og mer overskyet at vi bare var på stranden i litt over 1 time. Men den timen vi var der, koste vi oss med masse snacks! Siden vi ikke ville dra hjem hver for oss, dro vi alle til Ida for å hoppe på trampolinen. Ja, det er gøy og vi hadde latterkrampe.


Siden denne lommeboken er såpass ny, vet jeg ikke hva som er opp eller ned enda – et godt eksempel er da dette bildet. Hvordan kan jeg være så forbanna blind…

Hvordan har dagen din vært?♥

8 kommentarer
    1. Hvor tøft er det ikke at Nelly, vero moda modell Lorenara liket et bilde av deg, lagt av instagram brukeren thefitnessfashion!
      OMG Lorenara er bare saiko pen!!!

    2. Kan du PLis skjekke ditt forrige blogginnlegg med genseren og sminken? Der har jeg er spm til deg og på instatagram! Ikke der det er bilde av lommeboka men det andre! Ha en fin dag videre <3 😄

    3. Hei nydelige deg! Jeg har sett at du har bestillt levis shorts fra Batoko, jeg bare lurte på hvilken str du har i de, for jeg tror jeg bruker ca. samme str som deg også lurte jeg på om de har lang leveringstid og om det er noe toll.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg