SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND WITH SHAI

Nå er sommeren endelig her, og det vi vil ha nå er glatte ben! Jeg nekter å gå ut døren om jeg ikke har barbert bena mine, de må være silkemyke og skinne. Så heldigvis for meg, har jeg Shai barberhøvelen som redder meg fra denne krisen. Den gjør bena mine glatte som babyhud og påfører bena en mykhet. Shai barberhøvelen er den eneste høvelen jeg har brukt på hvert fall over 1,5 år, og vi skal ha flere år sammen skal jeg si deg.

Jeg har ikke bare tenkt til å skrive om min store kjærlighet for Shai barberhøvelen. Jeg vil nemlig også fortelle dere om DEN fete premien dere kan vinne, ved å kun bestille en prøvepakke HER. Ikke bare får du en gratispakke, men du har også mulighet til å vinne en sommer-goodiebag med disse godbitene:

♥ Et årsforbruk av Shai barberhøvler
♥ Selvbruner fra Clarins (verdi 199 kr) her.
♥ Skjørt fra Ti Mo (verdi 500 kr) her

Det eneste du trenger å gjøre for å kunne vinne disse premiene er å bestille en gratis prøvepakke HER, legge igjen en kommentar i dette innlegget og så er du automatisk med i trekningen!! Hvor flott hadde det vel ikke vært å være sommerbrun med denne selvbruneren fra Clarins, i dette fantastiske skjørtet fra Ti Mo?♥
 
// I samarbeid med Side2 & Shai

55 kommentarer

Siste innlegg