MOSSEDAGER PÅ URBAN

I går var jeg så sliten etter at jeg hadde jobbet på Urban fra 09:00 til 17:00. Siden det er mossedager fikk du aldri tid til å nesten slappe av, fullt kaos og det var mennesker å se overalt. Jeg åpnet med regionsjefen, Karoline. Det gjorde automatisk at tiden gikk fortere og at jeg hadde det morsommere på jobb. Sist det var så mange mennesker innom må ha vært i juletidene, så for meg føltes det ikke ut som om jeg jobbet i 8 timer, men heller kanskje 4-5. Det var morsomt å være en del av mossedagene for første gang, men innmari deilig at jeg har langhelg frem til tirsdag nå ♥

Jeg lovte at jeg skulle vise dere hvordan jeg stylet om den nye, baggy t-skjorten. Jeg valgte å sette opp håret, som viser ansiktet mer i steden for at jeg skal bli gjemt bak både håret og t-skjorten. Jeg fant et par Vans med slangeskinn mønster, som passer helt perfekt til overdelen. Men, jeg ville ha noe mer! Tok derfor på meg Larsson&Jennings klokken min og gullsmykket fra TopMan fra London. Det er veldig lett å kunne gjøre en stor overdel til litt “mindre” ved å ikke kjøre stort på alt du har på deg. Finn derfor frem en av dine favoritt jeans som er tight og da bærer du t-skjorten, så den ikke bærer deg. Et siste tips: Hvis du synes t-skjorten er litt for lang på ermene, brett den opp 2 eller flere ganger så blir den kortere og kulere.

 
Butikksjefen min, Martina!

 
Siden vi har syke tilbud og mye salg på Urban, kjøpte jeg disse 2 for bare 150 kr!! De vil bli så utrolig kule til et antrekk som du vil piffe opp med litt mønster. Gå fra kjedelig til kult på 1,2,3.

Hvordan var din dag i går?♥

9 kommentarer
    1. ønsker du deg en ny header? jeg kan godt lage en! etter du har lest det nederste innlegget under kategorien “gratis header” på bloggen min, vet du hva du skal gjøre 😉

    2. I går var jeg på kurs, der jeg skal være på sommerjobb. også slappet jeg av, og så på serie! 😀
      Utrolig stilit t-shorte!! Ha en fin helg 😀

    3. Tips: kjøp noe som heter sneaker socks på h&m! De er enda lavere enn ankelsokkene, og synes nesten ikke i vans eller converse. Ser mye bedre ut enn ankelsokker og:-) siden di er så gjennomført fra før av, hvorfor ikke sokkene også, haha😬

    4. Du har veldig fine klær. Jeg liker stilen din
      det hadde vært veldig gøy hvis du sjekket bloggen min 🙂

    5. Så utrolig stilig outfit! Ikke vanskelig å få til et kult antrekk egentlig! Vil veldig veldig gjerne ha flere slike innlegg <3 her får man jo tipstipstips

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg