FIN PÅ VIN

Haha, herregud overskriften Madde… Men som sagt, alle vi jentene var hos flotteste Victoria i går og drakk oss fine på vin. Noen mer enn andre, siden noen hadde fri og andre måtte jobbe. Men like gøy har vi det uansett sammen, med og uten drikke vil nå jeg si. Vi satt ute i finværet med musikk og fikk oss en skikkelig kosekveld sammen. Håper på at vi får til kjempe mange slike kvelder fremover, for disse jentene er så gode. Nesten uvirkelig at så mange forskjellige og unike jenter kommer så godt overens, og at vi er en gjeng. Blir jo bare bedre og bedre kjent med hverandre for hver eneste gang vi møtes, det liker jeg ♥

Siden jeg hadde tatt tidligvakten i går, sovet kjempe dårlig, men likevel dro ut til Victoria, kan dere bare forestille dere hvor GODT jeg sov i natt. Da jeg våknet smilte jeg, var så fornøyd for en god natts søvn. Snille Ida kjørte meg til jobben tidlig i dag også, så den startet ganske bra og vil slutte bra. Jeg skal nemlig fortsette å se på The Walking Dead med min kjære Didrik. Vi kommer nesten aldri lenger fordi den ene alltid blir trøtt og sovner, hehe hei…


Tøyer ut litt, hehe.


♥♥♥

Følger du med på noen serier for tiden?♥

9 kommentarer
    1. Følger med på The Vampire Diaries, Pretty Little Liars,Teen Wolf og Castle. Også se jeg mye på Friends og One Tree Hill, gamle episoder men de blir jeg aldri lei 🙂

    2. Jeg bare lurer litt på størrelser på junkyard. Er de normal i størrelsen? For jeg har hatt dårlige erfaringer på andre sider der medium kunne vær xs, og da har det vært alt for lite til meg. Nå tenker jeg å bestille en slags jakke der, og om jeg velge m er jeg redd den blir liten likevel. Tusen takk om du gidder å svare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg