GÅRSDAGEN

I går dro vi til Nadine for å kose oss med god mat og god drikke. Jeg og Ida var utrolig sultne på baktpoteter, så vi satte jo inn maten våres mye tidligere enn alle de andre. En time holdt ikke, 15 minutter holdt ikke, men endelig holdt det etter å ha ventet 15 minutter til. Den følelsen av å spise den bakte poteten vi hadde ventet så lenge på var fantastisk. Det var verdt å vente, haha.

Nadine hadde ordnet kaker og boller, søt som hun er. Hun vet hvordan man ordner i stand til at ingen skal gå derfra med tomme mager for å si det sånn. Mens noen dro videre ut, dro noen hjem. Jeg var en av dem som dro hjem ettersom jeg var utslitt etter å ha jobbet mye denne uken. Så i dag har jeg sovet til klokken 14:00. Sikkert ikke sovet så lenge siden i fjor. Men det var deilig å våkne opp av seg selv, kanskje ikke så sent som dette. Men da går heldigvis dagen fortere, for jeg vil bare bli ferdig med denne dagen og få startet på en ny uke♥


 


Nadine passet verdens søteste hund, Diva. Jeg er forelsket!

Hadde du en bra kveld i går?♥

10 kommentarer

Siste innlegg