DRAWINGS OF ME

I dag har jeg følt meg så dårlig at jeg til slutt måtte ned og si til foreldrene mine at hvis jeg ikke blir bedre, må vi dra på legevakten. Aldri følt meg så slapp, varm og opplevd de smertene jeg hadde før. Men det har heldigvis godt over, så det ble ikke en tur på legevakten – og det er jeg veldig glad for.

Enda gladere blir jeg da jeg tar en titt igjennom bilder jeg er tagget i på Instagram, der følgere har tegnet meg. Det som er ganske sykt er hvor flinke de er. De har hver sin måte å tegne på, hver sin inspirasjon og det inspirerer meg ufattelig mye. De får med så viktige detaljer, som ser så bra ut. De treffer liksom midt i blinken på tegningene av meg. Det jeg også veldig gjerne vil si, er at jeg er veldig takknemlig. At folk setter seg ned med blyant/ tusj/ maling osv og bestemmer seg for å tegne MEG, meg liksom, det overrasker meg veldig positivt. Derfor jeg blir så glad over at folk finner det interessant å tegne meg. Jeg elsker å vise frem hvor dyktige dere er. Så nå skal jeg dele noen super flotte tegninger med dere ♥


 









Tegnet av @linnrebecka på Instagram.

Tegnet av birgtte.blogg.no

Hva synes dere?♥

12 kommentarer

Siste innlegg