KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD FOR 1500 KRONER

Gooood fredag alle sammen! Nå skal jeg ikke godsnakke med dere alt for lenge. Jeg skal nemlig på stranden så fort jeg har postet dette innlegget. Jeg har vært på jobb frem til nå, så nå er det rett på stranden for å ikke gå glipp av det fine været.

Det er på tide med å kjøre en ny junkyardkonkurranse, siden det er en ny måned. Konkurransen vil fungere som alltid, bare at denne gangen kan du kommentere så MANGE ganger du vil for å øke din vinnersjanse. Premien er valgfri produkter til hele 1500 kroner.

Alt du må gjøre for å delta i konkurransen er:

♥ Like facebooksiden til Junkyard her.
♥ Følge Junkyard på Instagram: @junkyardnorge
♥ Legge igjen mailen din i kommentarfeltet, slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte du denne konkurransen?♥
 

1508 kommentarer

Siste innlegg