GÅRSDAGENS ANTREKK 31.JULI.14

Gårsdagens jobbantrekk var veldig behagelig og luftig. Det passer perfekt til denne sommervarmen som er på senteret vårt der vi jobber. Et veldig luftig skjørt med en lett t-skjorte til, som jeg tok jeg dyttet nede i skjørtet. Det blir veldig raskt null former, når man ikke bygger og lager former i det man bruker selv. Så å gå med skjørt som er luftig, og bruke en t-skjorte til som du lar “henge” litt, det lager litt mer former enn hva du har til vanlig. Det er hvert fall tipp topp for meg!!!

Jeg skal snart sitte barnevakt med Martine, og tilbringe kvelden min med hun. Det gleder jeg meg veldig til! Jeg var også med hun i går for å bare få tankene på litt andre steder. Det hjalp veldig da jeg fikk leke med hunden og den nye kattungen hennes. Jeg blir så forelsket i dyr at det er ikke sunt… Da jeg kom hjem sent på kvelden, ble jeg overrasket av Ida og Nadine som hadde kjøpt roser og godteri til meg. Jeg blir virkelig godt behandlet av jentene mine, og det er jeg så takknemlig for. Dere er de beste♥ 


Skjørt & T-skjorte fra Urban // Sko fra Converse // Klokke fra Larsson&jennings

Hva synes dere?♥

14 kommentarer

Siste innlegg