LOVE MY ADIDAS

Jeg har endelig fått meg en ny bag til å bruke på jobben, og egentlig generelt hver eneste gang jeg skal ut. Jeg har lenge brukt River Island bagen, men nå var det litt deilig å få en liten variasjon. Min kjære nye Adidas bag som er fra Junkyard, har blitt godt tatt i mot og jeg er allerede forelsket i den. Jeg elsker designet som er på bagen, fargene og formen. Den er perfekt stor og jeg får plass til alt jeg pleier å ta med meg rundt. Jeg går ikke ut døren uten parfyme, bodyspray, bodylotion, deodorant, hårbørste, lader, lepomade og antibac. Dette er noe som alltid er med meg ut! Og denne bagen er perfekt smal i bredden som gjør at det ikke tar like stor plass, som det det gjør i min andre bag.

Jeg har en liten gladnyhet å komme med til dere. Junkyard er veldig godt kjent for å holde events og konkurranser. Nå til lørdag 16.august, klokken 18:00 er det klart for en forbanna bra fest i Oslo på Rockfeller Music Hall. Her vil det være mye musikk, beerpong, mat og ikke minst en drit bra stemning! Det koster 200 kr for inngang, og du må være 18 år. Trykk HER for å lese mer om arrangementet ♥ Jeg hadde planer om å dra dit, frem til jeg kom på at jeg skal på KarpeDiem konsert nå til lørdag. Skulle ønske jeg kunne vært begge steder, men så enkelt ble det ikke..


Bagen finner du her. (Sponset)

Likte du bagen?♥

7 kommentarer

Siste innlegg