NYTT FRA GET INSPIRED

Åååååh, endelig er det litt sol å se ute! Det gjør meg så glad å endelig kunne ta på klær uten å måtte tenke på at det vil blåse og regne. Men dessverre tror jeg ikke solen vil bli her så alt for lenge, med tanke på de mørke skyene som begynner å nærme seg… Det har regnet så utrolig mye de siste dagene, og en av de første dagene ble jeg drit redd. Det lynet og tordnet helt sinnsykt, det ristet i huset og det ristet i meg. Da jeg var liten, elsket det lyn og torden. Jeg synes det var så kult å titte ut av vinduet mitt mens det lynet og tordnet. Men nå, nå er jeg livredd for dette fordi jeg vet hvor farlig det kan være. 

Ellers har jeg noen herlige nyheter å vise dere fra Get Inspired som jeg har fått sponset via Instagram. Det skal bli godt å bruke dette treningstøyet i Tyrkia, eller kanskje før (tviler). Hotellet vi skal bo på har eget treningsrom, så der skal familien trene som bare søren. Derfor føler man seg litt ekstra motivert med nye treningsklær, og hvert fall det jeg har fått. Jeg har blitt veldig glad i å trene i shorts som er veldig luftig og ikke tettsittende. For å ikke snakke om mønstrete tights, det har jeg aldri hatt før så det var artig å få denne mønstrete tightsen fra Nike! Jeg var så heldig å få med en sportsbh og t-skjorte, som jeg også trengte. En VELDIG fornøyd jente er jeg nå ♥


Shorts her.

T-skjorte her.


Tights her.

Sportsbh her.

Hva synes dere?♥ 

13 kommentarer

Siste innlegg