MIN HELG I BILDER

Så, i går fikk jeg ikke blogget noe særlig ettersom jeg hadde fryktelig dårlig tid. Men da er det vel perfekt å vise hvordan helgen min var i bilder, på denne kjedelige søndagen, eller hva? På fredagen feiret vi som sagt bursdagen til Anni, som blir 20 år nå til tirsdagen. Moren hadde laget utrolig god gryterett til oss, jeg hadde spart meg for middagen til denne anledningen siden vi fikk beskjed om at det var veldig mye mat. Det smakte derfor ekstra godt, og stemningen ble stadig vekk bedre! Jeg håper Anni hadde det super koselig, det hadde i hvert fall jeg.

Men sjokkerende nok, var jeg klar for Karpe Diem konsert på lørdagen selv om jeg var utrolig sliten etter fredagen. Dette kunne jeg ikke gå glipp av, det skjedde bare ikke sa jeg til meg selv. Jeg vorset hos Martina, sjefen min på Urban, sammen med alle mine andre kollegaer sammen med regionsjefen. Det var utrolig moro, siden dette er noe vi aldri gjør sammen siden vi som oftest bare ser hverandre på jobben. Spiste oss mette på taco, så var det klart for drikkeleker og mer moro. Konserten starter 22:00, men var litt forsinket. Så fort Karpe Diem kom opp på scenen, begynte mennesker å hyle som gærninger. Jeg er ikke sånn skikkelig fan av dem, men det er alltid stas å se artister live! Jeg gikk glipp av slutten på konserten, ettersom jeg måtte passe på en av mine litt fulle venninner den kvelden. Men det gjorde meg ingenting, hun var tross alt i gode hender ♥ 

Nå skal jeg ut en tur og nyte denne søndagen, solen ENDELIG har kommet frem igjen.

 Hvordan var din helg?♥

10 kommentarer
    1. Kunne du ha skrevet litt om hvilke drinker du og veninnene dine pleier å lage? Snart starter russe tiden for min del, og jeg har alledere blitt lei av det meste jeg vanligvis drikker! Drinkene deres ser alltid så friske og gode ut 🙂 Hadde satt veldig pris på tips enten i et innlegg eller i kommentarfeltet her 😀

    2. Jaa, som flere skriver over hadde det vært skikkelig gøy om du delte type oppskrifter på drinker du pleier å blande! 😀 Så skikkelig nammis ut

    3. Hvordan går det med deg etter bruddet? Vil du fortelle litt om hva som egentlig skjedde, og hvordan det nå er og bo “alene”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg