EN LITEN UPDATE PÅ FERIEN SÅ LANGT

Denne ferien har ikke bare vært som en dans på roser. Allerede en av de første dagene på hotellet, var mamma dårlig. Men vi visste bare ikke hvor dårlig hun egentlig var.. Hun klarte ikke å spise, fordi det var så smertefullt i halsen hennes sa hun. Vi syntes at hun burde dra for å undersøke dette, men hun sa det sikkert gikk over snart. Det gjorde det ikke. Hun klarte til slutt ikke å drikke, og da ble hun lagt inn på sykehuset etter å ha blitt sjekket for hva som var galt med hun. Hun måtte ta flere prøver og måtte gå på piller for at hun skulle bli bedre. Hun hadde fått infeksjon i både halsen og i magen, så legen sa selv at det var super viktig at hun kom da hun kom. Nå i dag, er hun mye bedre og orker mer. Det ser vi alle på hun. Derfor ble vi kvitt et problem.

Søsteren min ble dessverre syk hun også, men heldigvis ikke så syk at hun ble lagt inn på sykehuset. Hun føler seg allerede bedre igjen, så nå er det vel bare å vente å se på hvem som blir nestemann ut til å bli dårlig av meg og pappa.

I går kveld lå jeg og Caroline i sengen, og var klare for å legge oss. Plutselig begynner hele sengen å riste, og jeg sier til Caroline “hva faen er det du driver med?”, hun svarte “jeg gjør ikke en dritt” og virket til å spille så sykt bra. Jeg trodde hun lurte meg da hun sa det var jordskjelv. Men jeg nektet å la meg bli lurt av hun, så jeg trodde ikke på det. Men jeg fikk bekreftet at det faktisk var et kraftig jordskjelv her i går, da pappa på stranden i dag helt tilfeldig spurte oss om vi kjente jordskjelvet i går. Da følte jeg meg dum og blåst som bare pokker. Hele sengen vugget, og det så ut til av søsteren min var den som fikk den til å vugge. Men jammen var det ikke det gitt!

Men, nå over til en god ting! Jeg av alle mennesker, har vært flink til å trene. Jeg har trent mer denne uken, enn det jeg har gjort hjemme på 1 mnd.

Er alt bra med deg og din familie hjemme, og har du opplevd jordskjelv før?♥

11 kommentarer
    1. Anonym: Unnskyld meg, men jeg klager da søren meg ikke på dette innlegget her? Jeg forteller detaljert hva som har skjedd. At noen er syke i familien og at det har vært jordskjelv er ikke klaging du 🙂

    2. Huff, så treigt at sånt skjer i ferien din, Madde. Håper ingen blir syke fremover!
      Prøver å stille spørsmålet igjen ettersom du sikkert ikke så det sist blant alle de andre kommentarene, hvor har du kjøpt den New Era capsen du brukte i innlegget for en liten stund siden?? Synes du skrev urban på instagram, men finner den ingen steder her i telemark ): Vet du om et sted? Desperaaat her, den er så fin!!

    3. Kjedelig at dette skjer på ferien.. Men jeg bare lurer på hva som har skjedd med deg og Didrik? Elsker bloggen din, du er en stor inspirasjon!

    4. Var jordskjelv hjemme hos oss en gang, hele huset rista så fælt at tallerken fallt ut av skapet og knuste.. Skummelt! Men håper det går fint med deg og familien din, kos deg videre! <3 Og angående den anonyme kommentaren over, er jeg veldig uenig! Lagt i fra klaging dette her 🙂

    5. Offamei jeg må jo le litt av den første kommentaren 😛 kan ikke engang skrive navnet sitt.. off.. men håper du koser deg i tyrkia da selv om det du opplevde er skummelt:o skal jo dit neste uke, håper ikke jeg opplever det!

    6. opplevde jordskjelv i Los Angeles for noen år tilbake, var forferdelig! hadde hotellrom på toppen av en stor bygning, og kunne kjenne hele bygningen svaie frem og tilbake… var et ganske stort skjelv også, en bru like i nærheten hadde visst detti sammen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg