SUNSET

I stad begynte det PLUTSELIG å pøsregne som bare søren. Jeg kan ikke huske at jeg har opplevd at det har regnet så mye i Tyrkia før. Så det var faktisk en fin opplevelse å se hvor fort himmelen åpnet seg, høre det pøsregner, se at solen skinner igjennom dråpene og bare se hvor fin solnedgangen var etter det hadde regnet. Det ble derfor ikke antrekksbilder selv om jeg skulle ønske det. Men dere kan likevel se kjolen jeg brukte i dag og hvilket tilbehør jeg matchet det med. Heller det enn ingenting vel? Det er nesten morsomt å se på bildene under, for på bare 10-15 minutter var solen nede. Skulle ønske jeg fikk bedre tid til å ta bilder som på de to første, elsker hvordan solen bare skinner igjennom.

Etter vi hadde spist på hotellet, gikk vi opp på Sunset Loungen for å slappe av litt der. Det er en helt nydelig utsikt derfra. Så gjett om jeg skal opp dit for å ta flotte bilder i løpet av denne uken.

Kjolen, ringene og øredobbene er fra H&M.

Hva synes dere?♥

21 kommentarer

Siste innlegg