BASIDERM

Jeg får veldig ofte spørsmål om hvordan jeg får så ren og fin hud. Jeg sitter for meg selv og kan føle meg ganske skyldig i å ikke vise dere den ekle sannheten. De gangene jeg har kviser, er det så rask redigering av kvisene jeg har i ansiktet at de er borte på et blunk. Men likevel, er det verst å vise seg i offentligheten – hvert fall for meg som alltid får kviser MIDT i ansiktet. Det kan være midt på nesen, i pannen, på haken, men det er ikke snakk om at de kan flytte seg litt til siden nei. Gjør de det, så har jeg superflaks. Som hver og en kjenner seg enig i, kan faktisk uren hud ødelegge dagen.

Og nå har jeg endelig funnet løsningen på hvordan jeg kan få kvisene mine til å forsvinne fort, og ikke komme like ofte som det de gjør. Basiderm har nå kommet med et helt nytt produkt på markedet, som er skapt av Galderma i samarbeid med dermotologer, som vil si spesialist innen hud, venerologiske irritasjoner/ sykdommer. Det er så mange som sliter med uren hud, og nå kan man endelig bare gå rett på Apoteket, reseptfritt og kjøpe det med en gang. Det fåes kun på Apoteket. Dette produktet er skapt for å forhindre fet og kviseplaget hud. Tror alle vi nå roper ut i kor og sier YES!

 Jeg har prøvd ut denne nyheten til Basiderm mens jeg har vært i Tyrkia og uten at jeg innbiller meg noe som helt, har jeg fått en mye mer fuktig hud og kvisene mine har blitt borte super raskt. Kvisene jeg får, varer som regel en liten stund, så når til og med jeg selv legger merke til at kvisene mine forsvinner fort, da stemmer det. Jeg har aldri prøvd ut noen som helst form for produkter mot kviser før. Det er rett og slett fordi jeg ikke har trodd på det. Jeg har derimot hørt mye positivt om Basiderm, så hvorfor skulle jeg ikke prøve det ut da? Etter å ha prøvd ut nyheten til Basiderm i snart 2 uker, kan jeg trygt si at dette skal jeg fortsette med, hver eneste morgen og kveld♥


Du starter med å vaske ansiktet ditt med Oil Control Foam Wash, som du ser på bildet over.


Deretter bruker du fuktighetskremen Oil Control Daily Moisturizer for å opprettholde fuktigheten i ansiktet.


Her har jeg ingenting i ansiktet mitt, helt naturlig og kan selv se hvor ren og fuktig huden min har blitt etter bruken av Basiderm i kun 2 uker. Pluss at jeg kan se at jeg er blitt litt solbrent på nesa :-)))))

Så, ser dette ut til å være noe du vil prøve ut? Da kan du lese mer om denne nyheten på hjemmesiden til Basiderm HER. Jeg er også så heldig og kåre ut 5 heldige vinnere, som får en Basiderm Oil Control Foam Wash og en Basiderm Oil Control Daily Moisturizer. Eneste du trenger å svare på er dette spørsmålet:

Hva er din verste opplevelse med kviser?
– Ikke glem å legge igjen navn og mail i kommentarfeltet!

// I samarbeid med Side2 & Basiderm

140 kommentarer
    1. Jeg har plagdes veldig mye med kviser, så fikk en kur av legen som heter Isotretinoin. Den er veldig sterk, men har hjulpet utrolig mye på kvisene mine! Nå får jeg bare 2-3 små prikker som jeg tar bort med krem. Før fikk jeg store, og da veldig store som jeg har fått litt arr av 🙁

    2. Det verste opplevelsen jeg har hatt med kviser er at det tar måneder før de går vekk. har prøvd så mange produkter som sier at de går vekk etter noen dager og likevell har det ikke gjort det.
      [email protected]

    3. Min verste opplevelse var engang jeg skulle på date… Da dukket det opp en kvise midt på nesen dagen før! Jeg dro alikevel på daten men hørte ingenting fra han etter det.. og det kan jeg godt forstå :’)
      Er en del plaget med kviser men har også funnet ut at kostholdet har også mye å si, men gode renseprodukter hjelper veldig mye! Håper på å få teste ut produktene, super konkurranse!:)
      Klem til deg!
      [email protected]

    4. Min verste opplevelse med kviser er når jeg får mange små kviser eller nupper og da får jeg det som regel et bestemt sted for eksempel mange i pannen, eller mange på haka sånn at det syntes ekstra godt. Har prøvd mange forskjellige kremer, men har aldri funnet en som er bra nok.
      – Frida Løken
      [email protected]

    5. Slitt veldig med kviser siden rund 6. Klasse så klarer ikke akkurat å plukke ut en gang.. Har alltid vært veldig ille men prøver å ikke la det irritere meg for mye for det hjelper jo ikke uansett..

    6. Min verste opplevelse med kviser må uten tvil være for 2 år siden, da jeg skulle feire jul hos pappa og jeg hadde et megadrøyt utbrudd av store, herlige kviser på haka. SELVFØLGELIG oppdaget jeg at sminken var lagt igjen til mamma, og når det er 7 timer med buss mellom er det ikke barebare å dra hjem å hente.. Ble ikke noe julebilde fra det året..
      Nå i ettertid er det noe jeg ler av, og gladelig viser frem selfies av meg fra den tid – gjerne for å muntre opp humøret deres.
      Marita Kalland ; [email protected]

    7. Min verse opplevelse med kviser var faktisk for et par uker siden. Det var seriøst som en world war ||| på haka mi. Heldigvis har det roet seg litt nå da, men hadde vært super å prøve denne!
      [email protected]

    8. Min værste opplevelse med kviser er så og si vær dag. Sliter veldig med uren hud og har ikke hatt 0 kviser på flere år. Så huden min består vell meste parten av kviser og hud ormer. Dette ødelegge jo selvfølgelig selvtilliten veldig mye..
      – Julie Rossvold
      [email protected]

    9. Min verste opplevelse med kviser er uten tvil det samme problemet du har, at jeg egentlig har relativt ren hud – men så kommer de kvisene som popper opp på de tydligste stedene og som selvfølgelig tar en stund før de forsvinner. Har hudtypen som passer perfekt til disse produktene og kunne ikke vært mer glad om disse var løsningen til mitt problem på samme måte som deg:)
      – Vanessa Cruz
      [email protected]

    10. Det verste er de som er vonde, så absolutt! Har slitt ekstra med uren hud i det siste, og noe av det fæleste er dem som kommer på bryst og skuldre! Helt forferdelig, haha
      Sunniva Berggreen Kaalaas, [email protected]

    11. Min verste opplevelse er da jeg fikk kviser rett før konfirmasjonen min og juleballet, eller når jeg skulle ut med en gutt for første gang, og jeg pleier å få skikkelig store og synlige kviser som er utrolig flaut!
      [email protected]

    12. Og få mega “underjordiske” kviser før en viktig dag 🙁 det er kviser som varer i opptil flere U K E R D:

    13. Jeg klarer ikke å plukke ut èn hendelse, men jeg har slitt veldig mye med kviser i mange år nå og prøvd utallige produkter. Likevel virker det som om det aldri vil ta slutt og ingen ting hjelper 🙁

    14. Min verste hendelse med kviser er når jeg har fått så betente/irriterte kviser at HALVE ANSIKTET mitt hovnet opp. Dette har skjedd 3-4 ganger og ser like fælt ut hver gang. Det gjør vondt og gjør at selvtilitten er -100.

    15. “underjordiske” kviser er verst, har det på øyenbrynene(wth liksom) noen ganger, er sinnsykt irriterende.
      og ved hårfestet får jeg kviser iblant, klorer de som regel vekk så får røde prikker haha. 🙁

    16. Min verste opplevelse med kviser må være at de er neste helt umulig å fjerne med sminke, og spesielt hvis de er veldig store føler jeg meg så utilpass, mister mye selvtillit og bli hjemme fra skolen streifer tankene mine veldig ofte.
      [email protected]

    17. Min verste opplevelse med kviser må være hvis de er litt store, også klemmer jeg på dem, da blir de dobbelt så store, og sminken tar det ikke bort en gang, så da har jeg et problem!
      [email protected]

    18. Min verste opplevelse med kviser er at de alltid popper opp midt i ansiktet mitt, og det må selvfølgelig være før jeg skal noe viktig. Det var en gang jeg fikk en kvise nærme munnen, og etter jeg klep den så startet den å hovne opp, og til slutt ble det til et digert sår som jeg kan love ikke så bra ut. Og når jeg førsten får kviser, så er det alltid maaaange kviser!
      [email protected]

    19. Min værste opplevelse med kviser er at jeg i tillegg har veldig oljerte og fet hud. Noe som bare forårsaker mer kviser. Får igjen veldig fort arr etter kvisenene så vil si at jeg ikke er særlig fin uten sminke pga det er røde arr som ser ut som kviser..
      Men en dårlig opplevelse er vel som alle andres, typisk rett før klassebilde, første dag på jobb, 17.mai, dager som det skal skje noe, dukker det alltid opp en stor rød kvise over natta.. #everytime
      Dette ville vært perfekt og vunnet iogmed jeg er en fattig student 🙂

    20. Hej, jag kommer från grannlandet men jag hoppas att du förstår vad jag skriver ändå! Jag har alltid haft ganska dålig hy och därmed lågt självförtroende så att välja ut min VÄRSTA upplevelse är dessvärre lite svårt.
      [email protected]

    21. Har egentlig alltid likt deg, og følger bloggen din ofte men du har i det siste virket litt falsk og jeg vet ikke hva jeg synst lenger

    22. vel, mine kommer også rett i ansiktet, slik du sier. Jeg kan ikke sette ord på hvor irriterende og upassende dette faktisk er. Det er helt forferdelig, rett og slett. spessielt om jeg har tenkt å gjøre noe spessielt den dagen, eller bare i det hele tatt vise seg offentlig med disse kvisene. I tillegg kan de være så vond! Jeg sliter en del med urein hud og kan lett få kviser her og der. Jeg bruker nå en ansikts scrubb som skal hjelpe mot urein hud, men har ikke merket noe spessielle forandringer. Jeg har lenge ønsket å kjøpe noe som virkelig hjelper, men som du også never, jeg har vel aldri trodd helt på at disse såkalte gode produktene hjelper. Men om du sier at disse funker og er kjempebra, har jeg virkelig lyst å prøve å vinne dem!
      Marina Kronheim, [email protected]

    23. Min verste opplevelse er at jeg jeg får kviser veldig lett, Jeg får det hver gang jeg spiser sjokolade eller godteri. Det verste er at jeg altid får store kviser midt i ansiktet ,noen av dem pleier å være under huden som gjør drit vondt og det tar flere uker før de er borte. det er vanskelig å dekke dem med sminke , som irriterer meg mest.

    24. Jeg må desverre si at basiderm er noe av det verste jeg har prøvd :(fikk kviseutbrudd og det varte lenge, så det passer absolutt ikke til alle! Men du er veldig heldig som kan bruke det, finis 🙂

    25. Hei! Jeg får ofte kviser, har spesielt begynt å få en del store kviser på skinnet! de er vanskelige og klemme, og ender fort med sår om jeg klemmer dem. Utrolig dumt, har også fått litt arr etter kviser.
      Vil virkelig prøve ut denne og se om det funker like bra på meg, som på deg!

    26. Min verste opplevelse med kviser var den gangen jeg klarte å få en kvise som nektet å forsvinne mellom nesa og munnen, så det lignet på en skjønnhetsflekk! Det er jo fint og spesielt med skjønnhetsflekk, men mange trodde jeg hadde begynt og tegna det på for å late som jeg hadde det naturlig.. Det verste var at dette varte i et par uker fordi kvisa nektet å forsvinne!
      Jeg sliter mye med kviser, både store i haka og panna, eller små på nesa osv. Jeg har også fått ekstremt fet hud i det siste, noe som betyr at det blir vanskelig å skjule de urenhetene jeg har og får med vanlig foundation osv. Du har så absolutt rett i at kviser kan være med å ødelegge dagen! Derfor hadde jeg satt utroolig mye pris på om jeg hadde vunnet! Det ser virkelig ut til å fungere på deg i hvertfall 🙂

    27. Det værste med kviser for meg er at det aldri slår feil at jeg får èn kvise, en veldig stor kvise, midt i panna, hver gang jeg har spist yndlingsjokoladen min stratos. En sånn type kvise jeg kaller “innebygd”. Stor, hard, blank kul.

    28. Det værste må vell være når en kvise er supervond og det tar lang tid før den blir borte. Eller når jeg får masse “nupper” i hele ansiktet som ikke kan skjules med sminke.
      Jeg har slitt med kviser i mange år, og har lett lenge etter et vidunderprodukt for kviser og leter fortsatt!

    29. Jeg har vel hatt kviser helt siden jeg kom i puberteten. Det var aldri ordentlig ille, helt til for et og et halvt år siden. Plutselig begynte det å dukke opp store klaser i ansiktet. Det kunne være mega store kviser som ligger under huden, og mindre kviser i en større klase. Jeg gikk til lege der jeg fikk utført laserbehandling på huden min. Dette hjalp svært lite og var ganske smertefullt. Etter dette har jeg prøvd alt av kremer, renser, ja rett og slett alt du kan tenke deg. Jeg har kviser fortsatt og plages veldig. Dette problemet har dessverre også etterlatt seg stygge arr som jeg gjerne skulle ha vært foruten…
      Ida-gu@online,no

    30. Min værste opplevelse er vel det at enten har jeg mange små kviser, spesielt i panna. Eller så får jeg også veldig store midt på nesa eller andre synlige steder i annsiktet. Enten få og store eller mange og små, grusomt. Det hadde vært en drøm med ren hud igjen
      [email protected]

    31. Det verste med kviser er når de kommer like før du skal noe, for eksempel på fest, ta klassebilde eller første skoledag. Dette skjer med meg HVER gang, jeg tuller ikke da jeg sier at på hvert eneste portrettbildene de siste årene har jeg hatt DEN kvisa enten på nesa, haka eller midt i panna…
      [email protected]

    32. Min verste opplevelse må være det at jeg fikk maasse småkviser i panna når jeg skulle på familiefotoshoot i forbindelse med konfirmasjonen min. Og DERETTER date med en jeg datet samme kveld.. 🙁 Selvtilliten ble så svekket at jeg nesten ikke turte se på han, haha!
      Testet masse produkter for kviser, men ingen som hjelper. Tenkte å prøve denne, så denne konkurransen var bra!

    33. Har ikke akkurat en opplevelse som er ”den verste”, men det verste med at jeg har mye kviser er at jeg har fått mange arr. Har aldri funnet noe som funker for meg.. 🙁
      [email protected]

    34. Min værste opplevelse er vell følelsen av å være stygg hele tiden, uansett hvor du er. Føler alltid at jeg må dekke meg til meg lag med sminke, bare for å føle meg “ok”. Har slitt med kviser siden 6. og går nå i 9.klasse. Har ikke hatt en kvise fri dag siden det startet. Alltid har det vært en liten irriterende stygg dritt i ansiktet en plass. Kvisene har påvirket en stoor del av selvtilliten min, blir ikke bedre av at mine perfekte venner som ser bra ut syter når de får EN kvise i pannen og sier at de har det værste kvise-tryne i verden.
      Har prøvd ut myye av produkter som ikke hjelper, som det egentlig bare blir værre av. Har egentlig gitt litt opp med å prøve nye ting, og bruke opp flere kroner på noe som ikke gir et bedre resultat.
      Håper dette kanskje er noe som kan hjelpe 🙂

    35. Værste opplevelse er vel det faktum at jeg har hatt kviser siden puberteten. Søsteren min får aldri, og da mener jeg aldri, kviser så selvbildet mitt har alltid vært svekket pga mobbing blant annet av hvordan huden min ser ut og når jeg ser på søstern min er det som å se en porselensdukke. Leter fortsatt etter den rette renseserien så heg slipper kake på med sminke for å føle meg litt bedre.
      [email protected]

    36. Hadde engang tre kviser mellom øyenbrynene, formet som illuminati.. Hurra + at hele nesen min er dekket av små kviser, kunne trengt dette haha

    37. Var full av kviser og kjempe plaget i mange år! Fikk en krem hos legen som skulle fjerne dem, smurte meg om kvelden og våknet opp med en hud som så ut som havreflak. Om jeg tok meg i ansiktet drysset huden av som snøflak og slik så jeg da ut i to hele dager..
      [email protected]
      Iselin Jakobsen

    38. Skulle ta bilde hoss en fotograf med familien, og bare portrett… Også et par dager før dukka det opp fult med røde kviser. De forsvinner ikke og jeg har di og er ikke spessielt behagelig.. Noen svir litt. Men går fint. Kunne trengt dette!
      [email protected]

    39. Min værste opplevelse med kviser er at det aldri går an å skjule de, de vises uansett hvor mye man prøver å sminke over.

    40. Jeg sliter ganske mye med kviser,har gjort det snart i 3-4 år nå. Har fått mange forskjellige kurer og kremer fra legen men ingenting har desverre funket.. Derfor håper jeg å kanskje vinne dette og sjekke lm det funker!! 🙂
      Oda Rønning Vikan
      [email protected]

    41. Min verste opplevelse når det gjelder kviser må vel ha vært alle de utallige gangene jeg har fått de ved munnviken, nesa eller panna. Det gjør SUPERVONDT og de vil ikke bort med en gang når de først har bestemt seg for å plage meg.. I tillegg plages jeg av veldig veldig varierende hud når det gjelder tørrhet, fuktighet osv., så jeg ville blitt veldig glad og jeg ble en av de som fikk prøve produktene 🙂
      [email protected]
      Veronika Kristoffersen

    42. en gang da jeg skulle sprekke en fikk jeg bare den ikke til å sprekke så jeg prøvde å sette hull på den med nål men det endte bare med et enda større og rødere sår enn før..:( og alle vet jo hvor irriterende det er med et stort rødt sår midt i ansiktet…har aldri prøvd noe mot kviser fra apotek jeg heller så jeg tenkte kanskje at jeg kanskje skulle prøve det:) det som er dumt er at jeg får hele tiden kviser på sidene så den ene siden kan ha masse kviser men den andre kan være uten kviser så da prøver jeg å snu meg med ikke-kvisesiden mot folk så jeg ikke skremmer de xD

    43. Min verste opplevelse med kviser er nokk fra 4-8 klasse. (Går nå i 9.) Jeg slet veldig med kviser og fikk ofte komentarer på det, noe som ikke var spesielt behagelig.. jeg hadde hele ansiktet fult av kviser og på samme tid var jeg veldig rød. Så det er nåkk min verste opplevelse med kviser 🙂

    44. Min verste opplevelse med kviser var når jeg fikk en del rundt 7-8 klasse. Da hadde jeg masse kviser, spesielt i pannen og på haken! Jeg ante ikke hvordan jeg skulle sminke meg, og endte opp med å vandre rundt like orange og glinsende som en gulerot.. Trodde det skulle se bedre ut, men når jeg ser tilbake på bilder i fra denne perioden..så..var det ikke akkurat så bra haha

    45. Jeg har ei venninne som sliter veldig me kviser. Hun har store partier av fjeset dekket av det. Jeg syns veldig synd på henne for hun bruker mye sminke for å fellesstart. Og det å gå uten sminke for henne er ikke alltid like lett. Og i fjor gikk hun på ball, og den perioden var det utrolig mye kviser så det kan mannsidealer var hennes verste opplevelse.

    46. Den verste opplevelsen min med en kvise er en gang jeg fikk den største kvisa ved siden av nesa som var der i 5 måneder… selvom jeg dekket den til, så det ut som om jeg hadde en svær byll ved siden av nesa..
      [email protected]

    47. Ansiktet mitt har vært full av kviser hele ungdomsskolen og det plagde meg VELDIG og ødela selvtilliten min i 8. klasse, men jeg har nå (i 10. klasse) funnet ut at det er så mange viktigere ting enn hud og utseende og nå bryr jeg meg nesten ingenting om hvordan jeg ser ut (utenom stil da hehe). Hadde vært gøy likevel å endelig få fikset dette da 🙂

    48. Jeg har slitt med kviser i mange år og prøvd uendelig mange produkter uten hell, og har derfor også mange dårlige opplevelser med det. Om jeg skal velge én, så må det bli tidligere i år når jeg skulle stå til konfirmasjon. Jeg hadde hatt unormalt ren hud en stund i forveien og var superglad for det, men når jeg våknet på konfirmasjonsdagen, var selvfølgelig ansiktet stappfullt av store, røde kviser igjen… Hadde vært gøy å vunnet 🙂
      Otilie Sandvik, [email protected]

    49. Verste må være at jeg er så utrolig dårlig til å la dem være, derfor blir det ofte mye verre enn det trenger å være. Pluss at det er sykt vanskelig å dekke til uren hud!

    50. Så lenge jeg kan huske har jeg vært plaget meg kviser. Det går ikke en dag uten at en ny kvise dukker opp. Det er slitsomt, med tanke på at jeg har prøvd alt av tidligere hudprodukter. Det hadde vært utrolig gøy å vinne, slik at jeg kanskje kunne fått løst problemet.
      [email protected]

    51. Jeg hadde noen store røde kviser på haka og i panna. Jeg var i selskp til søskenbarnet mitt som netopp hadde hatt vankopper. Hun studerte ansiktet mitt og så sa hun høyt at jeg også hadde fått vankopper i ansiktet, og alle snudde seg og så på meg. FLAUT. Kviser kunne jeg ønske at ikke fantes.😂😭
      Tonje Omland – [email protected]

    52. Det verste med kviser er at det gjør så utrolig vondt, det er veldig ubehagelig, og det å må dekke over en kvise kan være ganske vanskelig noen ganger, for man vil helst ikke bruke så masse produkter på huden! ;/ Såå dette ville vært såå utrolig bra å prøve ut! <33 Har brukt proactive veldig lenge nå, og føler ikke det funker så veldig bra på huden min, så det ville hvert supert å prøve ut noe nytt 😀

    53. Min verste opplevelse var da jeg fikk den sykeste inder kvisa, haha. Så ut som jeg hadde kastemerke i panna, prøvde å dekke den til, men det funket så klart ikke.. og på toppen av det hele skulle vi ta klassebilde og portrettbilde i tillegg.. haha! alle måtte så klart kommentere den også.
      Oda Sevaldsen – [email protected]

    54. Min verste opplevelse med kviser er hvordan det går så sjukt ut på selvtillitten min. Har alltid sleti med kviser spesielt rundt munnen. Og etter det begynte på sitt verste har jeg hatt ekstremt dårlig selvtillitt. Brukt alt for mye energi og tid på å prøve gjemme det, dekke det. Gleder meg bare til det blir bedre, så jeg kan fokusere på andre ting.
      Emilie Fosstveit
      [email protected]

    55. Jeg klarer ikke helt å komme på en spesiellt ille opplevelse. Jeg har slitt veldig mye med kviser siden 5 klasse, og det verste egentig er alle arrene jeg har fått i ettertid. jeg har ikke lyst til å vise meg frem uten sminke, fordi jeg har veldig mange arr og det er flaut. Også er det jo selvfølgelig ikke noe gøy å ha masse kviser i ansiktet heller. jeg har testet mange forskjellig produkter, men har ikke merket at noenting har hjulpet. Hvis disse produktene er så fantastiske som du sier hadde det jo vært kjempe gøy og vinne og teste de ut selv 😀
      [email protected]

    56. Det verste for meg er nok hver dag jeg våkner med én til flere røde flekker i ansiktet. Har aldri funnet en rens eller krem som har funket før, men etter å ha lest om Basiderm, forklarer den veldig godt min hudtype og det ser ut til at dette kan være produktet for meg. Vil føle meg fresh igjen!
      [email protected]
      Johanne Rødal

    57. Du er så flott!
      Jeg har hatt problemer med kviser lenge, men gikk på noen ekstremt sterke piller i et halvt år, og da ble alt borte!

    58. Min verste opplevelse med kviser var da jeg nettopp hadde begynt på vidregående (7 år siden). Jeg brukte alltid å få masse små kviser i pannen, men i denne perioden fikk jeg også noen veldig store. Siden jeg hadde begynt på ny skole og kjente nesten ingen, så ville jeg gjøre et godt inntrykk, og kjøpte dermed et mineralpudder for å dekke kvisene og gjøre huden min matt. Ung som jeg var og lite kjent med sminke, hadde jeg valgt et pudder som ikke passet til hudtonen min. Jeg la desverre ikke merke til det før det dukket opp noen bilder av meg på nett fra en blikjentfest med klassen. Da hadde jeg gått med en brun-orange kvisete panne i flere uker!
      Har fortsatt bildene og kan le av det nå 🙂

    59. Skulle være med en gutt jeg likte for første gang og selvfølgelig dukket det opp en stor kvise i panna akkurat den dagen -.-

    60. Selvfølgelig får jeg allti kviser når jeg skal noe spesielt! Så den dagen jeg endelig hadde konfirmasjon så kom DEN store kvisa midt i panna, prøvde å dekke over så mye som mulig men den vistes på alle, ja alle bildene😠😠
      [email protected]

    61. Mitt værste kvise-minne er når jeg var i Bali for å studere idrett og jeg fikk kviser på hele brystet, for så å gå de på ryggen så fort de ble borte foran!!! Værste jeg har opplevd..

    62. Mitt verste kvisenminne, må være når jeg sov hos kjæresten min og hadde kviser i hele ansiktet, noe som ikk hjelper å dekke med sminke når det er så mye..

    63. Min verste opplevelse med kviser? Hohoh, jeg er en sånn person som alltid får kviser MIDT på kinnet. Og ikke sånne små, vanlige. Men sånne stoore, stygge, ekle kviser. Som da vanligvis varer i noen uker også. Det var en gang, for to år siden at kvisa ble til rett før hove, og ikke ble borte på kanskje to måneder. Etter at hevelsen fra kvisen ble litt mindre, så ble det gijen arr der, som jeg enda har, to år etter. Har hatt samme problemet mange ganger, bare at denne gangen varte den ene kvisaa sååå lenge i forhold til de andre som varer i noen uker. (fortsatt lenge da..) haha
      Navnet er Jovana forresten, og mailen [email protected] 🙂

    64. Jeg har slite veldig med kviser opp igjennom tidene (haha) men nå i det siste har jeg fått mye renere hud. Mye av grunnen er vel fordi jeg ikke spiser så altfor mye godteri og jeg passer på å rense huden min. MEN for ca. 1,5-2 år siden hadde jeg syykt mye kviser! Jeg tror ikke det var et eneste sted i ansiktet jeg ikke hadde kviser! Jeg var flau for å gå ut av døren på grunn av det. Jeg måtte passe på alt jeg gjorde ig alt jeg spiste for det kunne forverre kvisene! Nå når jeg tenker tilbake syntes jeg synd på meg selv 😛 men jeg har jo perioder nå også som jeg har kviser. Jeg er ikke kvitt alle kvisene helt ennå:(

    65. Min verste opplevelse med kviser var den gangen jeg fikk en giga planet midt i pannen rett før jeg skulle reise hjem å møte kjæresten min etter 5 uker hvekke fra hverandre i sommerferien. Jeg kneip og kneip på kvisen så mye at huden løsnet seg og falt av så begynte jeg å blø veldig, så det endte med at jeg kom hjem med et stopr plaster og betennelse i pannen-.-

    66. Når jeg tror sminken min dekker kvisene gjennom hele skoledagen, men oppdager når jeg kommer hjem at det er flere gule, ekle kviser i store og små størrelser som dekker fjeset mitt. Digg.
      [email protected]

    67. Min verste opplevelse med kviser er at jeg alltid får det før klassebilder, fester og andre dager der det passer seg minst…
      Jeg har prøvd så mange forskjellige produkter som jeg føler huden blir verre av! Jeg ønsker og prøve dette produktet slik at jeg tør å gå uten sminke på skolen etter som at jeg hater å stå opp tidlig for å sminke meg før skolen.
      [email protected]

    68. Min verste opplevelse er at jeg har blitt mobbet veldig mye for å ha hatt kviser. Og at jeg har slete med det i over 5 år nå… Men en opplevelse jeg husker er at jeg skulle møte en gutt, også fikk jeg totalt breakout i hele ansiktet. Har aldri sett noe så ille. Gud.. Det var veldig flaut.

    69. Har slitt med uren hud i mange år nå, og er utrolig lei av det. Det toppet seg når min lille, veldig søte (som regel) fetter hadde hatt vannkopper. Uken etter var han på besøk, og da ville han informere meg om at jeg hadde fått vannkopper jeg også…
      [email protected]

    70. Det verste med kviser er når de kommer på verst mulige tenkelige tidspunkt. Altså jeg er hjemmeværende rundt 10 dager av gangen, mens på den 11 dagen når jeg for engangskyld skal ut, ja da kommer de. De er plagsomme og irriterende, og de påvirker selvfølelsen veldig.
      Jeanine Serine Hagen, [email protected]

    71. er så vant med kviser nå, er sinnsykt irriterende, kommer det en periode der jeg har sånn høvlig ren hud blir jeg kjempe glad. Men dette med kviser går utrolig inn på selvtillitten min, håper virkelig på å få prøve disse poduktene, er så kjipt å bruke masse penger på det også 🙁
      [email protected]

    72. Min verste opplevelse må være den store kvisen som dukker opp på nesen i ny og ned. Så sykt irriterende! Sist gang var den så stor at jeg ikke kunne dekke den til med sminke for å sjule den, og hadde den jo selfølgelig når vi skulle ta klassebilde…
      Ikke noe gøy med kviser nei:(
      Siri, [email protected]

    73. Det verste med kviser må være å føle seg ustelt, og ubekvem blant venner. Selv om du bruker lang tid på stell av huden, morgen og kveld. Gjerne mer en de rundt deg, som kanskje er heldige og ikke blir like plaget av kviser og urenheter. Det er fælt å si det men uren og kvisete hud kan virkelig svekke selvtilliten.
      Har utrolig lyst til å prøve ut de produktene der!
      [email protected]

    74. Det verste er vel at det alltid dukker opp noen når man skal noe spesielt! Det er såå typisk! Konfirmasjon, bursdager, klassebilde osv… Og det ødelegger faktisk hele dagen. Ingenting er mer irriterende!!! Noe veldig flaut var i sommer da tante spurte høyt foran alle: Hva er det du har fått i pannen din? Jeg ble så sykt flau!
      [email protected]

    75. jeg har slitet med kviser og uren hud i over 5 år nå, det værste er vel at det svekker selvtilliten no så til de grader. Jeg får stygge kommentarer, føler meg aldri fin rundt vennene mine som alle har sykt ren hud, jeg vil rett og slett bare bli kvitt det.
      Kaja Iversen
      [email protected]

    76. Jeg har helt siden rundt 5 klasse (nå går jeg i 1vgs) slitt med utrolig mye kviser (ble mobbet/ertet og fikk stygge kommentarer på barneskolen) og selvtiliten min har vært veldig dårlig pga dette problemet. Jeg har prøvd alt av kremer og skrubber som leger har anbefalt og bloggere, men ingen ting har funket. Jeg liker ikke vise meg i dagslys da alt i fjeset mitt og alle kviser kommer frem så jeg unngår nesten å se på folk når det er sol, da prøver jeg å se ned i bakken og andre veier fordi jeg er redd for at folk skal syntes jeg er ekkel pga kvisene. Mitt aller verste minne med kviser var når jeg fikk en giga kvise på siden av nesen som var knall gull og Stein hard så jeg fikk ikke poppet den!
      Hadde vært utrolig takknemlig om jeg vant iogmed at jeg har slitt med dette utrolig lenge og fordi jeg ikke har så masse penger.
      Malin Aasgrav
      [email protected]

    77. Jeg merker det veldig etter at jeg har vært ute å drukket, da kommer kvisene på løpende bånd.. Etter fadderuka var det helt forferdelig! Da fikk jeg masse kviser 🙁 Jeg sliter også med kviser når tante rød kommer på besøk, hater det..

    78. Det verste er at jeg alltid får sinnssykt store kviser på de mest fæle plassene, og gjerne rett før jeg skal noe spesielt. Så syntes jeg det er veldig vanskelig å dekke de med sminke så det ser naturlig ut!
      [email protected]
      🙂

    79. Min værste opplevelse med kviser er når jeg har dårlig tid før skolen (som jeg ofte har), og ikke rekker å sminke over kvisene mine skikkelig. Derfor hadde det vært kjekt med en ordentlig produkt som får bort kvisene!

    80. Min værste opplevelse med kviser?
      Hver dag helt ærlig. De popper opp overalt i ansiktet og ødelegger dagen min. Ikke får jeg til sminken min, så går det utover selvtilliten osv. En ond sirkel..

    81. Jeg var så heldig at jeg våknet opp med de to største kvisene jeg noen gang har hatt på konfirmasjonsdagen min… Ikke nødvendig å si at det satte en stopper for det gode humøret ganske kjapt! Dagens ble allikevel, til tross for to fjell av noen kviser på nese og i panna, helt fantastisk 🙂

    82. Våknet opp på konfirmasjonsdagen min med en kjempe stor kvise i pannen! Får som regel nesten bare kviser i pannen og er utrolig plagsomt! Hadde vert kjempe greit å vinne noe som faktisk fungerer mot kviser 🙂
      [email protected]

    83. Min værste opplevelse med kviser var en gang jeg fikk en kjempe stor kvise på haken, og så klart klarte jeg å pille på den, så etter hvert ble det et kjempe stort sår. jeg tror jeg gikk rundt med et kvisesår i mint 1 1/2 måned (var i London med den og) haha og etter på ble det et arr 🙂
      Rikke Hultgre Sjøstrøm
      [email protected]

    84. Min verste opplevelse tror jeg må være da jeg hadde fått en stor, altfor synlig kvise rett over leppa. Og det var like etter jeg hadde fått meg kjæreste.
      Jeg tåler ikke sminke så jeg får ikke dekket til noen kviser når de er på sitt verste – men får da heller ikke like mye kviser på grunn av det.

    85. Min verste kvisehistorie (så langt), var når jeg kom hjem fra syden og skulle møte kjæresten etter 4 uker.. Hadde den største kvisa rett oppfor leppa, og selv om jeg ville møte kjæresten ville jeg ikke møte han når jeg så slik ut.. haha, luksusproblem!
      [email protected]

    86. Jeg har faktisk skulket skolen fordi når jeg først får kviser, så får jeg mange.. Og det ser ikke bra ut, så jeg har endt opp med å ikke gå på skolen og i bursdager osv pga det, noe som er utrolig kjipt ..

    87. Hadde en periode der jeg var veeeldig plaget med kviser. Prøvde så og si alt, deriblant p-piller. Det gjorde kviseutbruddene mine ti ganger verre, og jeg fikk utrolig mange kvisearr. Etter mye frem og tilbake med andre produkter, mindre stress og jeg har ble flinkere til å ta vare på huden, er jeg blitt mye bedre. Jeg har fremdeles kviser, men ikke like mye som før! Det verste er vel å gå ut i offentlighet med masse kviser. Føler at det er det eneste hver enkelt person legger merke til…

    88. Det går ikke an å peke ut den verste opplevelsen med kviser, fordi kviser er like irriternede uansett hvor og når de kommer. Selvfølgelig, det kan være stunder som passer seg bedre enn andre om du først skal få et utbrudd, men for min del synker selvtillitten min like mye uansett hvor og når jeg får det.

    89. Kan ikke si at jeg greier å plukke ut én spesifik gang og én spesifik kvise, men de absolutt verste kvisene jeg får er de som kommer midt på kinnet. De er store og røde, og om jeg så mye som prøver å dekke over dem med sminke blir det bare seende ut som en stor hvit klump som blir rødere og rødere utover dagen..

    90. Kviser er noe jeg har slitt med i lang tid, men spesielt når jeg skal noe viktig. Bursdager, skoleball, konfirmasjoner, første skoledag også videre. Hver gang det er noe viktig som skjer og mange bilder blir tatt bestemer huden min seg for å slå seg vrang. Det ender med at jeg prøver å unngå å bli tatt bilde av og helst bare vil gjemme meg bort…
      Hjelper ikke mye på selvtilitten når en skal prøve å gjøre et godt førsteinntrykk og føler at man ser helt forferdelig ut!
      [email protected]

    91. Min værste opplevelse med kviser?
      Hverdagen… Jeg har vært plaget med kviser i siden 6.klasse, nå går jeg i 3. videregående. Jeg fikk kviser FØR alle, og har dem fremdeles ETTER alle er “ferdig” med dem.
      Huden min har ingen tydelige arr, men veldig mange små, spesielt i pannen. Jeg har blitt flink til å sminke over dem, men når jeg i tillegg har kviser der, blir det vanskeligere å skjule. Disse arrene har kommet av at jeg alltid klemte ut kvisene mine! Dette var jo helt nytt for meg, netopp kommet i puberteten, visste ikke hva jeg skulle gjøre, og ingen andre hadde kviser.
      Jeg vet at jeg EGENTLIG er ei veldig pen jente, men kvisene, og den urene huden min ødelegger virkelig for selvtillitten min.
      Jeg har prøvd mange produkter, men det eneste som virker, er beregnet på enkeltkviser. Dette er ikke nok i mitt tilfelle, da jeg har mye uren hud, ikke KUN tydelige kviser! Jeg vet at det ikke finnes en mirakelkrem som tar alle kvisene vekk. Jeg trenger noe som kan gi meg kontroll over huden min.
      Jeg er glad i å ta bilder, og bruker ofte meg selv som modell. Jeg pleier å redigere vekk kviser på både andre folk og på meg selv, men det hadde jo vært greit å slippe.
      Ja, forresten: en enkeltopplevelse: En gutt som satt ved siden av meg på barneskolen, og som jeg likte veldig godt, spurte meg en gang: Æsj, har du vannkopper? Jeg sa nei, men han holdt seg langt unna meg i en tid etter det.
      Det har jeg aldri glemt, selvom det ikke var vont ment. Han ville jo bare ikke bli smittet! 🙂
      [email protected]

    92. Min verste opplevelse med kvise må være i fjorhøst når jeg nettopp hadde blitt sammen med min nåværende kjæreste, og selvfølgelig så poppet det opp TRE kviser rett ovenfor leppa på høyre side, bokstavelig talt tre kviser på rad.. Dette så helt forferdelig ut og enda mer kvalmende er det når dette er rett ved munnen, som alle legger merke til med tanke på at det er den du snakker med, spiser med og kysser med(haha). Flaks for meg at jeg har langt hår og sidelugg som går ned til brystet på høyre side, slik at jeg kunne delvis få skjult dette herværket av et mesterverk som hadde dukket opp.. Disse tre kvisene, “tre på rad”, ødela selvtilliten min de dagene de forble.. Sålangt har ikke noe lignende dukket opp igjen, men til min uheldighet får jeg såkalte “Mensenkviser” som dukker opp hver gang jeg har mensen, annenhver gang på hver sin side av haka. Og de blir svære, tro meg.. La oss bare si at alle vet når hu her har “tante rød” på besøk hehe
      Nei uff, kviser er noe herk
      [email protected]

    93. Mitt verste opplevelse var da jeg hadde noen kviser over leppa. Jeg var på vei hjem fra tur med klassen. Jeg sto i tbanen og snakket med en gutt i klassen og så snakket vi. Etter noen få minutter så blir det kleint stemtning så plutselig spør han “snuser du?” og jeg så rart på han. Så sa han at det var pga kvisene jeg hadde. Jeg bare liker ikke at folk begynner å analysere ansiktet mitt haha xP
      Men dette har skjedd flere ganger med meg da, og har prøvd og prøvd forskjellige produkter, både dyre og billige
      [email protected]

    94. Hver gang eg spiser fett mat, nøtter, eller mat som er masse olje i så får jeg kviser med en gang. Det er det samme når jeg er helt gåen /sliten eller for lite søvn. Det verste eg vet å få masse kviser når du prater med en person så merke du at han/hun er opptatt av å se kviserne dine istedenfor å ha fokus på hva dere prater om. 🙁
      Forresten eg liker veldig bloggen din <3 stå på girl!
      Maria Angela Johannessen
      [email protected]

    95. Min værste opplevelse med kviser kom etter jeg hadde bodd i USA et år. Jeg har alltid vært ganske bleik, men har aldri slete med kviser. Jeg fikk kanskje en og annen hver tredje måned liksom. Da jeg bodde i USA, og videre når jeg kom hjem, begynte kvisene å komme hver uke, og over natten ble de enten grønn eller hvit og klar til å eksplodere. Den dag i dag så hater jeg huden i ansiktet mitt, og klarer ikke å finne noe som hjelper mot de fæle kvisene som aldri går bort…….
      [email protected]

    96. Min verste opplevese:
      Jeg var super forelsket i en gutt og vi hadde planlagt å gå på date sammen. Jeg var superfornøyd for at jeg ikke hadde noen kviser i ansiktet, så selvtilitten var på topp.
      På daten var jeg strålende fornøyd og alt virket som det skulle helt til jeg kom hjem til han etter en lang natt.
      Jeg hadde verdens største kvise på rumpa. Jeg husker at han spurte meg “hva er det?!”
      Og jeg viste ikke hva jeg skulle svare hahaha

    97. Jeg sliter masse med kviser rundt hakeområdet og dette må absolutt prøves ut hvis det hjelper så godt! min verste opplevelser med kviser var på ballet i tredjeklasse, jeg skulle gå med en gutt jeg hadde et digert crush på og morgenen den dagen ballet var på våknet jeg opp med en diger kvise midt på nesa OG en mellom øynene… stygt og pinlig og la litt demper på å føle seg fin…

    98. Jeg har så si slitt med kviser siden starten av puberteten , har forbedret seg litt da , men det er fortsatt like ille. Jeg har gått over til ett dyrere pudder som skal være bra for fjeset, men har enda en stor mengde kviser og det irriterer meg. Man føler seg aldri 100%

    99. Jeg har slitt med uren hud siden jeg var 13 år, min værste opplevelse var i 8 klasse, etter å ha fått en del kviser i panna bestemte meg for å klippe håret kort. Dette førte til at jeg klippet håret kort, som igjen førte til at opptil flere personer sa “du er gutt ikke sant” og “hallo, det der er jo en gutt”…
      Ikke kjempe kult når du er 14-15 år gammel, heldigvis har det blitt bedre, men sliter fortsatt en del med uren hud nå 7 år senre…
      Julie Mathisen
      [email protected]

    100. Heisann. Jeg er egentlig ikke plaget med kviser til dagen, men dukker opp i ny og ned litt slik som dine tenker jeg. Om de kommer, passer det jo aldri:-)) Jeg skulle i en bursdag og våknet med en liten kvise inn mot neseveggen, utover dagen ble den bare større og større og absolutt ikke moden nok til å klemmes. Tilslutt så det ut som om jeg hadde den potetnesen. Vurderte om jeg skulle holde meg hjemme for det var absolutt ikke et pent syn. Jeg bet det i meg og pudret og sminket meg til beste evene og tenkte kviser er jo helt normalt:-)))
      Elisabeth

    101. å herregud! leste gjennom innlegget og bare håååpet på at du skulle ha en konkurranse hvor man kunne vinne det! det hørtes perfekt ut siden jeg sliter veldig med kviser ettersom jeg har det konstant i panna. men oljete hud er egentlig det jeg sliter mest med så denne må jeg virkelig uansett få kjøpt meg! min verste opplevelse med kviser må vel være noe så vanlig som at jeg fikk en giga (og da mener jeg giga) kvise midt i panna akkurat den dagen vi skulle ta klassebilde… haha ler bare av det idag da, men husker hvor lite jeg hadde lyst til å ta bilde den dagen ass.

    102. heia!
      har dessverre slit med kviser sia mellomtrinnet og gjere det den dag i dag, e so lei av kvise no og vil ha dei vekk øydelege kvardagen min.
      Værste opplevelse må vere at eg fikk ei giga kvise mellom bryna mine so såg ut som eg hadde monobryn da vi skulle ta bilde på skulen.

    103. Min verste opplevelse med kviser var da jeg skulle ta skolebilde nå for noen dager siden, og hadde enn stor kvise midt på haken. Jeg er nok veldig lik deg angående kviser, enten kommer de midt på haken, nasen eller i pannen, så typisk 🙁
      [email protected]

    104. Min verste opplevelse med kviser var på ungdomsskolen da jeg hadde fått en ny salve til å smøre på kvisene av legen. Denne skulle jeg smøre på før jeg la meg om kvelden også skylde den av på morgenen. Etter å ha prøvd dette en natt våknet jeg morgenen etter med elveblest i hele ansiktet og kvisene var fortsatt like ille. Har hatt mye problemer med kviser og dette har preget meg ganske mye da jeg ikke har følt meg fin nok til å dra på skolen eller andre sammenkomster. Har heldigvis blitt bedre nå, men får fortsatt noen her og der. Hadde derfor vært artig å prøve disse produktene og se om de kan ta bort siste rest av kvisene! 🙂
      [email protected]

    105. Min verste opplevelse var for noen dager siden. Jeg våkna med en stor hoven rød prikk mellom øyenbryna. Den største feilen var vel at jeg klemte litt på den, så den hovna enda mer opp og ble enda rødere. Det så ut som en flekk som hinduene bruker i panna, bare min var hoven og ekkel å se på.
      Jeg har vært plaget med kviser siden 5.klasse
      Jeg har prøvd mye rart, ingenting hjalp.

    106. Min verste opplevelse med kviser er at jeg fikk masse av det etter at jeg begynte på p-piller i sommer.. Jeg har fått en del mellom øyenbrynene, ved nesa og masse i panna som ikke vil gå vekk og bare vokser seg større og større. Og noen ganger er det så ille at jeg får “vondt” i hodet fordi kvisene sprenger på. Jeg leter febrilsk etter produkter som kan gjøre det bedre men aner ikke hva som kan hjelpe.
      [email protected]

    107. Min verste opplevelse med kviser var i 8 klasse da jeg hadde fått min første ordentlig rød, svær kvise. Uansett, den dagen når bestevenninna mi så kvisen, ropte hun så alle kunne høre det: Gratulerer med din første kvise! takk for det liksom…
      [email protected]

    108. Jeg har hatt kviser og urenheter i flere år, og det plager meg like mye hver dag. Men de dagen jeg foreksempel våkner opp med nye. Det er da det er verst. Også når du skal prøve å dekke det til med litt sminke så blir det bare enda værre, men du føler deg ikke noe fin uten sminke heller, så hele dagen blir liksom ødelagt. Man føler liksom at hver enkelt person du går forbi stirrer på deg 5m før den har møtt deg. Og noen dager så blir jeg bare helt oppgitt, fordi jeg tenker liksom… hvorfor er det bare jeg som har så mye urenheter av de i klassen/skolen/ byen. OMG det er helt fært!
      Hjelp meg sier jeg bare. 🙂
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, har skrevet et innlegg om produktet proActive. Og den er snart tom 🙁 🙂

    109. Fikk en kvise ved leppa, så plutselig hovna det skikkelig opp så så ut som jeg hadde skikkelig botox leppe på halve leppa….

    110. Første dagen på ny skole i andre klasse kom jeg med tidenes, virkelig tidenes største kvise på nesen og uanset hva jeg prøvde å dekke den med så ville den fortsatt se blodrød ut og hver gangen jeg smilte eller lo så fikk jeg skikkelig vondt i nesen. Lurer på hvilke førsteinntrykk det ga

    111. Uansett hva jeg spiser, eller hva jeg gjør får jeg kviser. Jeg stresser mye, noe som igjen vises på huden.. utrolig slitsomt.

    112. Min verste opplevelse med kviser var rett før juleballet i 10. Klasse, jeg fikk store kviser på nesa,haka og i panna. Det skjer neste hver gang jeg skal noe viktig 🙁
      [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg