ADIDAS ERRRRRRYTHING

I dag hadde jeg hatt en ganske så chill antrekk på lager lenge, som jeg gledet meg til å vise dere. Men dessverre er shortsen litt for stor, og t-skjorten blir for lang over shortsen så det ser ut som om jeg kun har på meg t-skjorte. Det klarer jeg ikke å gå med med tanke på at jeg, mamma og pappa skal inn til byen i dag. Dessverre er Caroline fremdeles syk, hun måtte på sykehuset for å ta røngten for et par dager siden. Og siden den gang, har hun fått vilt mye med piller å ta… Hun må tydeligvis ta 12 piller hver eneste dag, og for alle oss virker det helt sinnsykt. Det har hun fått av 2 forskjellige leger, og de har til og med nesten gitt akkurat samme piller. Så vi må derfor ned til en annen tyrkisk dame, som mamma har snakket litt med og høre med hun. For noen av pillene, får vi ikke søkt opp på google engang. Det for oss, er litt skremmende.


T-skjorten kjøpte jeg på Adidas butikken i London & shortsen kan du finne HER. (Sponset) – Her har jeg dratt shortsen ned så dere faktisk får sett den, haha.

Hva synes du?♥

7 kommentarer
    1. Fin tirsdagskveld til deg snuppa <3 I dag har vært en ganske vanskelig dag for min del (jeg har startet opp å blogge igjen etter pausen min på fire dagen på grunn av det som skjedde på fredag) og jeg har derfor vært litt deppa... Det å kunne kose meg med blogginnleggene dine da, har vært helt fantastisk! jeg ønsker derfor å gi deg et stort takk for at du er du og for at du får meg til å glemme!

    2. Søk opp medisinene på felleskatalogen.no de samme medisinene skal gjelde for alle land. Det er samme behalding for sykdommer, uansett hvor i verden du er.

    3. Når man er på sykehus i utlandet får sykehuset betalt av forsikringen din for å gi deg behandling. Derfor har det ofte skjedd at de gir deg mest mulig behandling, tabletter, og lar deg bli litt lenger enn nødvendig for at de skal få maksimalt ut av forsikringen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg