LAST NIGHT

I går hadde jeg som sagt jentene over, og det var så utrolig koselig at de kunne komme. Jeg gikk for den hvite kjolen i går, utrolig nok. Ble litt overrasket over meg selv at jeg valgte en kjole med litt utringning i. Men det var jo bare oss jentene, så hvorfor skulle det stoppe meg over å vise litt kløft a?? Jeg har jo så lite uansett, så var nesten ikke til å se noe, hehe. 

Jeg lagde hjemmelagd brownies, med en herlig oppskrift som jeg fikk fra venninnen min Martine, som dessverre ikke kunne komme i går. Tenkte på hun i hver eneste bit jeg tok av den browniesen, for herregud den er så guddommelig god. Så ut til å gå veldig mye av den i går, så det var en klar suksess! Ved siden at ble det jordbær og banan som vi dyppet i nutella. Det ble derfor ikke så mye alkohol på oss i går, med tanke på at vi var nok kvalme etter å ha spist mye, alt for mye. Kvelden sluttet ikke hos meg, den sluttet med en saftig baktpotet i hånden etter en tur på byen med jentene. HELT OK!

 

Hadde du det koselig i går?♥

11 kommentarer

Siste innlegg