BOYFRIEND JEANS & MINT CARDIGAN

God dag mine kjære lesere! I dag lå jeg sengen til langt over hva jeg egentlig hadde planer om. Men jeg hadde all verdens med tid, så hvorfor ikke? Til slutt ble jeg rastløs av å bare ligge i sengen, så derfor var det på tide å ordne seg til jobb. Jeg skal stenge på Urban i dag, så det er vel stort sett det som kommer til å skje i dag. Jeg har ingen planer for resten av kvelden, og har en følelse av at det kun blir å tilbringe kvelden i sengen med filmer. Man har litt godt av det i blant – for meg, mange ganger hehe.

Jeg valgte å style mine nye boyfriend jeans fra Junkyard.no med en av mine favoritt cardiganer fra Urban og med en enkel t-skjorte som også er fra Urban. Alt i alt, så synes jeg dette funker. Jeg har aldri hatt boyfriend jeans før, så å gå fra sykt stramme bukser med stretch, til disse store buksene var litt av en forandring. Det er faktisk utrolig behagelig å gå med denne buksen, den bare henger og slenger – hvis det ikke blir for teit å si. Jeg er veldig fan av fargen på denne buksen og at den er litt hullete. Litt greit å ha bukser som ikke er prikk like som resten av de man eier. 

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg♥

 


Boyfriend jeansen finner dere her. (Sponset)

Hva synes dere?♥

23 kommentarer

Siste innlegg