LARSSON AND JENNINGS WATCH

I går kveld ville jeg lage noe kjempe godt til meg selv, så det endte opp med at jeg kjøpte alt jeg trengte til å lage min favoritt. Nemlig hjemmelagd gratinerte poteter. Det er flere måneder siden sist jeg gadd å lage dette, så det smakte ekstra godt i går. Siden jeg lagde en evig stor posjon, spiste jeg dette til frokost i dag også. Det blir nok middagen min ganske snart, vil jeg tro. Det lages for å spises! Jeg hadde tenkt til å ta med litt på jobben, men jeg var så mett at jeg ble kvalm av tanken på mat. Stengingen på Urban i dag gikk veldig greit selv om jeg var litt unna målet, men med tanke på hvordan dagen startet – endte det veldig bra ♥

For en kort stund tilbake, fikk jeg vist dere en av mine nye klokker som var sponset fra Larsson & jennings. Men jeg viste dere ikke klokken noe særlig godt, og siden jeg er så forelsket i den, måtte jeg bare dedikere et helt eget innlegg til denne klokken. Klokken jeg valgte heter The Liten Gold. Jeg spekulerte utrolig lenge rundt hvilken klokke jeg skulle ha, og jeg endte opp med å faktisk kjøre på med en liten forandring i hele klokkesamlingen min. Jeg har aldri hatt en så flott klokke som denne før, og jeg tror en av grunnene til at jeg liker den ekstra godt er fordi den ikke er som alle de andre jeg eier. Det er så godt med en liten forandring som dette. 


 


Trykk her for å komme til klokken.

Er den ikke fin?♥

5 kommentarer

Siste innlegg