MINE FAVORITT DUFTER

I dag må jeg på Posten for å få hentet noen viktige pakker. Så jeg burde snart hoppe inn i noe annet jeg kan vise meg ute i offentligheten med. I hele dag har jeg bare ligget hjemme i sengen, så spist frokost nede i kjelleren mens jeg og søsteren min har lekt litt med kaninen. Været ute er så trist og grått, at det nesten er så humøret mitt blir slik. Men jeg kan love dere at humøret mitt blir i hundre etter å ha fått hentet pakkene på Posten. Jeg gleder meg hakket for mye til å vise dere dette!

Hver mandag er satt av til å dele mine favoritter med dere. Denne mandagen ble det å vise mine kjære favoritt dufter. Det er nesten så jeg vil felle en tåre for min herlige Victoria’s Secret parfyme. Den er nemlig snart tom, og det er trist. Dette er den beste parfymen jeg noensinne har hatt, jeg elsker duften og det er akkurat den duften som passer meg best. Jeg elsker søte lukter, men ikke alt for søte. Min andre parfyme som er fra Abercrombie & Fitch, lukter litt mer kvinnelig, men fremdeles søtt. Denne har jeg spart frem til min Victoria’s Secret parfyme er tom. Jeg har nevnt det for dere før, men jeg sier det igjen. Jeg har en greie for å bruke flere parfymer samtidig, jeg klarer det ikke. Jeg MÅ bruke opp en parfyme før jeg kan gå over til den andre, noe som jeg egentlig vil si til meg selv er sykt teit.

Neste uke tenkte jeg å vise dere mine favoritt kjoler eller favoritt bag, det er helt opp til hva dere ønsker. Kanskje dere vil se noe annet enn det jeg har nevnt?♥

 

Hvilke er dine favoritt dufter?♥

8 kommentarer
    1. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske OK, mens bare en liten brøkdel legger igjen kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du ikke får så mange kommentarer som du fortjener egentlig. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin torsdag, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    2. Åååå de så utrolig fine ut! 😀 Jeg har ingen faste, bytter på hele tiden 🙂
      Håper du har hatt en fin mandag og ønsker deg en fin uke!<3

    3. Så skjønn du er, Linn Therese♥
      Og ellers må jeg bare si at jeg digger headeren din:) Blir i godt humør av den:D
      Jeg liker best parfymer som er friske og lette, søte går jeg lei før jeg har hatt på meg duften i mer enn noen minutter, så det er lette, florale dufter som passer meg best. Hvor kjøper du forresten disse parfymene her? Har du bestilt på nett eller har du kjøpt i butikk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg