NESTEA – VINN REISEGAVEKORT PÅ 5000 KRONER

Jeg håper dere alle har hatt en flott start på uken, det har iallefall jeg hatt! Den kan jo umulig starte dårlig da jeg mottok istè fra NESTEA i går. Jeg er en skikkelig stordrikker av NESTEA, og det at de har gjort et par endringer i denne drikken – det gjør jeg veldig glad. NESTEA har introdusert stevia-ekstrakt som søtning på drikkene sine i år. Visste dere det? Man skulle tro smaken ville blitt annerledes, men den er fortsatt like god selv med noen små endringer. NESTEA blir bare bedre og bedre, både med smak og hva som er tilsatt i drikken. Min favorittsmak er uten tvil Peach. Denne har vært min favoritt siden første gangen jeg smakte på den. En gang favoritt, alltid favoritt!

Nå skal jeg ikke kun snakke om hvor godt jeg liker NESTEA. Jeg skal nemlig fortelle dere om en helt rå konkurranse NESTEA kjører for øyeblikket. Du kan nå vinne et reisegavekort på hele 5000 kroner dersom du kjøper en valgfri NESTEA til 20 kroner i Narvesen appen. Det vil bli 3 stykker som vinner et gavekort på 5000 kroner hver og konkurransen avsluttes i uke 49, så husk å meld deg på før det er for sent ♥ NESTEA vil være dem som trekker vinnerne og kontakter dem.

Gjerne følg NESTEA på Facebook her for å få med deg flere konkurranser og annet moro. Også for å få med deg mer informasjon om kampanjen!!

 

Hva er din favorittsmak & skal du delta i konkurransen?♥

// I samarbeid med NESTEA

13 kommentarer

Siste innlegg