VIDEOBLOGG – INNKJØPSVIDEO FRA LONDON

ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå har jeg endelig fått fikset videoen og konvertert den til riktig filtype. Alt jeg trengte var denne nye pcen, og jeg er så fornøyd nå atte nei vettu hva.. Helt frem til i dag har jeg følt meg som tidenes verste blogger siden jeg ikke klarte å fikse videoen i sommer. Jeg kontaktet folk som selv synes det var rart at videoen ikke ville konvertere, så det var et hint – jeg trengte ny pc. Jeg har vært så utrolig ivrig etter å få vist dere alle innkjøpene mine, og endelig kan jeg få vist dere dem. 

Jeg hadde så klart noen små problemer under publiseringen av videoen. Den varte FOR lenge. Så jeg håper dere ikke synes videoen ble så dårlig, selv om jeg måtte klippe mye mer enn det jeg hadde planer om. Det var langt ifra meningen at den skulle vare så lenge som den gjør også, men når jeg er nervøs snakker jeg alt for mye. Jeg må også beklage for all støyen i bakgrunn, jeg er så vant til å alltid ha lyder rundt meg, så jeg ikke føler den stillheten av å være alene – så jeg glemte selvfølgelig å skru av tv’en. Sånn går det når man sjeldent lager en videoblogg. Men nå som jeg faktisk har funnet ut av hva jeg må gjøre for å få konvertert denne filtypen, skal jeg prøve å lage en avtale med meg selv og videoblogge mer. 

Håper dere liker den♥ 

Likte dere videobloggen & hva vil du at jeg skal videoblogge om til neste gang?♥

60 kommentarer

Siste innlegg