BESTILL GRATIS PRØVE OG VINN GOODIEBAG TIL EN VERDI AV 2000 KRONER

Nå er det faktisk ikke lenge igjen til vi er i desember, og da begynner julebordsesongen for fullt. Er det en ting som er vitkig å passe på når du skal på julebord, er det å ha glatte, nybarberte legger. Dropp strømpebuksen og vis frem dine glatte legger i år! Hvem sier vel nei takk til glatte legger? Ingen. Med Shai barberhøvelen kan du nå sikre deg glatte ben i hele desember. Jeg har selv brukt Shai barberhøvelen i nærmere 2 år nå, og jeg får fremdeles like glatte legger hver eneste gang jeg barberer meg. Beste av alt, det føles like godt å ta på de glatte leggene hver gang.


Mitt juleantrekk for i år!

Nå kan du bestille en gratis pakke på Shai.no & være med i trekningen av denne herlige goodiebagen til en verdi av 2000 kroner, så er du helt klar for julebordsesongen. Denne goodiebagen er det jeg selv som har valgt ut, og håper derfor dere er utrolig gira på å vinne denne fantastiske goodiebagen! Det er kun èn som vinner denne supre goodiebagen til hele 2000 kroner. Hvis du vil at dette skal bli deg, så bør du følge med nå.

Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥ Bestill gratis prøvepakke på Shai.no.
♥ Legge igjen en kommenter med “Gjort” & mailen din, slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

Vinneren trekkes i romjulen, lykke til!!!!

Denne goodiebagen inneholder følgende produkter:

♥ Lolita Lempicka – Si Lolita Gavesett ♥ Durance Bath Salts Cotton Flower 600g ♥ Guerande Salt Exfoliating Body Balm 330ml ♥ Md Formuelations – Face And Body Scrub 250ml ♥ Declèor Aroma Cleanse – Toning Shower And Bath Gel 250ml ♥ Hempz Age Defying Herbal Body Moisturizer 500ml ♥ Sex And The City – Deodorant And Body Spray 150ml ♥ Victoria’s Secret – Secret Garden – Love Spell Body Mist 250ml ♥ Victoria’s Secret – Secret Charm Body Mist 250ml ♥ Victoria’s Secret Midnight Exotics – Forbidden Vanilla Hydrating Body Lotion 250ml ♥ Victoria’s Secret – Strawberries And Champagne Hydrating Body Lotion 250ml ♥ Victoria’s Secret Forever Pink Hydrating Body Lotion 250ml ♥Victoria’s Secret – Sheer Love Hydrating Body Lotion 250ml

Deltar du i denne konkurransen & hva synes du om goodiebagen?♥

// I samarbeid med Zenito Shai

176 kommentarer

Siste innlegg