FÅ FLOTTE KRØLLER MED MAST VOL.1 CURLER

Wiiii, er det noe jeg elsker å teste ut så er det hårstylingsprodukter. I og med at jeg har så langt hår, gidder jeg som regel aldri å gjøre noe med håret mitt. Det går for det meste til bare enkel retting av hår eller å ha håret i strikk. Derfor synes jeg det er ekstra moro å teste ut krøllstaver, for dette er noe jeg vanligvis ikke pleier å gjøre ofte. Denne gangen var jeg så utrolig heldig og fikk teste ut MAST Vol.1 Curler fra Malestyle. Denne har jeg hørt så utrolig mye bra om fra blant annet fotballfrue og diverse andre bloggere. Da gjenstå det vel kun èn ting, og det var å prøve den ut selv.

Denne krøllstaven er veldig lett å ta i bruk, du skrur den på, deretter velger du grader du vil ha på krøllstaven. Jeg velger som oftest 190 eller 195 grader. Det holder massevis for meg, og behøver derfor ikke å ta helt opp til 200 grader eller mer. Spør du meg, trenger du ikke å dra til frisøren for å krølle håret ditt så det blir perfekte bølger i det, når du faktisk kan få like bra – hvis ikke bedre resultat hjemme. Jeg elsker strukturen den gir deg i håret, det ser så flott ut med de bølgene denne krøllstaven gir deg. Du trenger kun å rulle håret rundt staven, så holder du det der i 5-10 sekunder. Fort gjort, og du får et utrolig pent resultat på bare 10-15 minutter!!

Neste gang skal jeg teste ut MAST Vol.2 Curler, og det gleder jeg meg veldig til etter dette gode resultatet ♥

RESULTAT:


Du finner krøllstaven her.

Hva synes du om resultatet?♥

// Sponset via Instagram

20 kommentarer

Siste innlegg