NELLY FAVORITES

Nå som jeg har brukt penger på to nye jakker, som jeg fremdeles er litt usikre på, kan jeg bare drømme om å kjøpe noe annet. Jeg har vært kjempe flink til å spare penger i 2014, og jeg har et nytt mål om å spare enda mer i 2015 – altså bli flinkere enn i fjor. Disse to jakkene er vel det siste jeg faktisk trengte nå, og nå skal det faktisk bli godt å starte det nye året med å faktisk ha alt jeg trenger/ ønsker meg. Mangler fremdeles en valp da, men det kommer vel når jeg er klar hehe.

Jeg kom på at nå er det en liten stund siden jeg har lagt ut litt godbiter fra Nelly. Derfor er det litt greit å starte mandagen med å vise mine favoritter fra denne nettbutikken. Overraskende nok er dette en av mine favoritt nettbutikker, siden den er norsk (som betyr tollfri og det er ganske digg), har et stort utvalg, ofte salg/ tilbud og leveringstiden er ganske rask. Nesten alt jeg forventer av en nettbutikk, bare håper de snart tar inn litt flere dyre merker som Versace og Givenchy for eksempel. Det er lov til å håpe dere! De har begynt å ta inn flere nye merker nå, så kanskje det snart braker løs med flere nye merker i starten av 2015. Det hadde vært ganske rått.

Sjokkerende nok, tror jeg dette er den gangen jeg har funnet mest på Nelly som jeg liker veldig godt. Kanskje det faller i smak hos dere også!


Selected Femme Lucca Coat her // Filippa K Marlie Wool Coat her // Selected Femme Lucca Coat her (Dette er den jakken jeg har kjøpt på innlegget under)


Oneness V Strap Sequin Dress her // Forever Unique Pagie Dress her // Nly Trend Wrapped Dress her


Ax Paris Jacquard Metallic Dress her // John Zack Metallic Maxi Dress her // Forever Unique Precious Dress her


New Look S`less Sports Rib Mini Dress her // Glamorous V-Neck S/S Dress her // Club L Aztec Sequin Set her


Michael Kors Sleeveless Jumpsuit her // Ginger Fizz Mad With Desire Playsuit her // River Island S Trousers her


Nly Trend Lace T her // Nly Trend Creased Top her // Nly Trend The Cover All With Sequin her


Only Christie Party Skirt her // Tlfc Kimy Skirt her // Glamorous Flare Skirt her


Michael Kors Colby Sneaker her // Nike Air Max Thea Print her // Michael Kors Colby Slip On her


Michael Kors Fulton Hinge Bangle armbånd her // Linda Farrow solbriller her // JFR Marble Iphone 5 deksel her


Newline Imotion Heater Tights her // Champion Novelty Shorts her // Y.A.S Sport Starlight Leggings her


WMNS Nike Free 5,0 Tr Fit 4 her // Womans Nike Air Zoom Pegasus 31 her // Nike Free 5,0 Tr Fit 4 Prt her

Likte du noen av mine Nelly favoritter?♥

// Adlinks

12 kommentarer

Siste innlegg