PINK LIPS AND SILVER T-SHIRT

Hele denne uken har jeg hatt planer om å ta antrekksbilder med denne t-skjorten jeg har på meg i dag. Da jeg endelig fikk tid, skulle det regne som bare pokker og blåse som bare det. Derfor ble det utsatt, frem til i dag. Antrekksbilder ble det ikke, siden det har regnet hele helgen. Men bilder fikk jeg tatt! Det ble de typiske madde bildene som jeg alltid tar inne på rommet mitt. Grunnen til at jeg ikke tar bilder andre steder i de 3 etasjene vi bor i, er fordi det beste lyset er på rommet mitt. Er det ikke bra lys, nei da gidder jeg ikke å ta bilder. Bra lys eller ingenting. Jeg ser alltid for meg hvordan fargene på bildene vil bli, og hvis de ikke har det riktige lyset kan jeg fort bli sur og gi opp – så måtte komme på noe annet å blogge om. Tror dette er noe de fleste bloggere føler seg veeeeeldig igjen i.

T-skjorten jeg har på meg i dag er fra Ivyrevel og er utrolig fresh. Jeg tror nok ikke jeg skal bruke denne toppen mens det er sol ute, da blender jeg nok alle jeg møter på med tanke på den sølve firkanten som t-skjorten består av. Den er veldig spesiell, og er utrolig kul til høytlivs-skjørt og bukser. Leter jeg etter et festantrekk, så er t-skjorten midt i blinken. For å freshe opp bildene litt, måtte jeg kjøre på med en knall leppestift fra Max, Girl About Town. Denne har jeg faktisk ikke fått brukt så veldig mye med tanke på hvor knall den faktisk er. Skal jeg bruke denne leppestiften, må resten av antrekket bestå av enkle/ rolige farger.

Ha en super fin søndag♥


T-skjorten er sponset og den finner du her.

Hva synes dere & har dere hatt en fin helg?♥

36 kommentarer

Siste innlegg